Hop til indhold
Den gifte

Eva - Finkenstrasse 6 - min første post :-)

Recommended Posts

Så blev det vidst min tur til at bidrage til dette fantatiske site :-) jeg har længe læst og nydt en masse gode anmeldelser og efter mit første bodelbesøg, synes jeg også det var på sin plads med en anmeldelse fra min side :-)

Anmeldelsen :

Eva er en smuk sød pige med en lille delle på maven - ikke at det gør mig noget (det har jeg også selv) et par store bryster (nok lidt for store for mig) ellers en rigtig fin sprød krop med en silkeblød hud. jeg var ret nervøs og det bar' hele oplevelse nok også lidt præg af :-(

Da jeg kommer indenfor ville jeg oprindeligt ha haft den anden pige (Linda) men min ven snuppede hende og da jeg ikke gad vente eller hugge efter min ven så tog jeg Eva. Da jeg kom ind i bollerummet bliver det først lidt akavet da jeg ikke helt forstod hvad hun sagde da hun ikke snakkede engelsk og jeg taler ikke tysk :-( men af med tøjet og mine hænder gik på opdagelse - jeg har dog lidt svært ved at koncentere mig om opgaven da jeg var meget nervøs. Vi lagde os på sengen - måtte desværre ikke rigtigt kysse hende men legede lidt med hende fisse og bryster. Efter lidt tid ville hun så give mig et BJ - dog med gummi hvilket passede jeg fint da jeg ikke rigtig turde uden ! Jeg synes i starten at det var et fantatisk BJ men senere synes jeg det blev for voldsomt så fik hende til at hoppe op på mig og ride mig en tur...hendes stønnen lød lidt falsk og synes faktisk ikke hun lignede en der nød det :-( så havde faktisk lidt svært ved at nyde det rigtigt. Jeg besluttede derfor at tage hende doggy og så bare få det overstået. Alt i alt en lidt mærklig oplevelse, jeg synes sgu hun virkede sød men sex'en var lidt for maskineagtig for mig.

Eva så dog bedre ud end på billederne og alderen er nok også rigtig

Pigen : 8

Sex : 7

Stedet : 6

http://www.fair-girls.de/824

/den gifte

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fin beretning.

Jeg havde overvejet hende, men valgte også en anden, jeg er lidt brystfikseret :oops:

Der var ikke andre på den anden side af gangen du hellere ville have leget med?

Jeg ved alt for godt hvor svært det er bare at gå igen, men jeg troede egentlig at hun var bedre.

Håber dog at du har mod til en gentagelse i FL, det er et skønt område med masser af muligheder og gode priser. Glæder mig til at høre mere fra dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså der var 2 døre i opgangen så hvis du tænker på den anden dør, så tjekkede jeg det ikke ud. Men jeg vil anbefale hende Linda istedet, hun så fandme godt ud men hun havde små bryster hvilket jo ikke er noget for dig :-)

Min ven var ihvertfald helt oppe at ringe :-)

Jeg gav iøvrigt 50 euro for 30 min, jeg brugte dog kun 15-20 min....

Del dette indlæg


Link til indlæg

he he heldigvis har jeg en bred smag. Ikke kun bryster, men en smuk pige går jeg gerne langt efter så jeg bør nok skrive Linda på to do listen.

Men du har selv fundet FairGirls.de, og der er de inde alle 4 piger der arbejder på Finkenstrasse 2 stk th og 2 stk tv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det var der jeg fandt dem - synes dog at billederne er af utrolig dårlig kvalitet derinde. Jeg synes ikke de andre virkede som noget for mig dernede men man kan vel næsten kun blive positivt overrasket med de billeder de har på fairgirls.de

Mht Linda så gør billederne ikke meget godt for hende. Hun har de flotteste øjne - nu har jeg desværre ikke selv set hende uden tøj på men det jeg så kunne jeg li :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anonym

Hr. Bønne - linkene bliver taget ned når pigen er hjeme i (hvor hun nu hører til) - det sikrer aktualiteten - men desværre også at man skal skynde sig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...