Hop til indhold
Guest ViborgMand

Sorte piger

Recommended Posts

Guest ViborgMand

Synes der er forholdsvis mange sorte piger på SD.

Hvad er jeres erfaring med dem? Er det proffer?? Piger der er født og opvokset i DK? Piger der er kommet hertil af en grund??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222
ViborgMand skrev, for 7 timer siden:

Synes der er forholdsvis mange sorte piger på SD.

Hvad er jeres erfaring med dem? Er det proffer?? Piger der er født og opvokset i DK? Piger der er kommet hertil af en grund??

Afrikanske piger på sd er typisk prof GP der ikke taler dansk også selv om de svare med google dansk.Men priserne er bare højere. Men selvfølgelig er der undtagelser.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft et par gode oplevelser med sorte piger på SD.

Den ene var en studerende på omkring de 20år. med en gudekrop og liderlig som bare F..... Så hende over et par år men hun skulle ha 2000 pr aftale så det blev ikke hver mdr jeg mødte hende. Men det var helt sikkert 2000kr værd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har mødt en dejlig pige i Holstebro, som jeg dog ikke kommer videre med, og der var hende med afrikansk massage i Randers, men hun blev for fokuseret på at tjene penge. 

Jeg prøvede i København at blive ret røvrendt af to sorte piger. Jeg fik, hvad jeg havde betalt for, og jeg havde faktisk glemt, at jeg har prøvet 3 trekanter. 

Men sexen var noget med "skynd dig nu", men det var nu også billigt for 2, som jeg husker det 

Redigeret af Den grå

Del dette indlæg


Link til indlæg
mr. sving skrev, for 9 timer siden:

God tur hvis du vælger denne strapon-seance på 30 timer :)30 time dansk og strapon 1000

Der menes nok 30 minutter.

 

Måske, ellers så får man da noget for pengene........

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...