Hop til indhold

Recommended Posts

Så har jeg været forbi Valby Wellness for at besøge Jessica:P,men hun er der ikke mere og stedet er ved at lukke:(,så hvis man vil møde Ratree inden hun lukker helt (sker i denne måned)så er det nu!:mrgreen:

God sommer til alle B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nudist skrev, den 11/6/2018 at 17:47:

Øh lukker hun??? Som i rigtig lukker eller får hun et nyt sted???

Jeg var forbi idag og tror at der er lukket helt ned.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg har også kørt forbiB)  stedet er helt sikkert lukket :sad:

Håber Retree åbner igen et sted:geek: hun kunne lidt af det hele :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jensen skrev, for 2 timer siden:

Måske det kan lykkes en af Jer at få kontakt til Ratree via hjemmesiden?

http://www.valbywellness.com/kontakt/

 

PT er der heller ikke nogen der svarer på telefonen. Hun vil blive savnet hvis hun ikke dukker op igen? 

Mærkeligt at klinikken skifter navn for derefter at lukke!

Del dette indlæg


Link til indlæg
jensen6 skrev, den 16/7/2018 at 16:35:

Tror hun blev busted af udlejer. Måske kommer hun igen, når hun finder et andet sted.

Har prøvet at kontakte Ratree uden held. Har sendt en forspørgelse via hj siden som mail.

håber hun bare kommer igen da hun er ret unik.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kørte forbi i går og blev meget overrasket da hele lejemålet stod tomt. Har godt nok haft mange sjove stunder der og fået meget dildo i røven - de elskede at kneppe én med lejetøj det sted. Blev også nærmest voldtaget en enkelt gang og så var der hende der elskede at give langtids rimjobs - det var sku også pænt frækt. Kommer til at savne det sted :-(

Redigeret af Rambuk

Del dette indlæg


Link til indlæg
jensen6 skrev, den 16/7/2018 at 16:35:

Tror hun blev busted af udlejer. Måske kommer hun igen, når hun finder et andet sted.

Er ikke sikker, men det ville da være et selvmål af de store, når man tænker på at udlejer, samtidig udlejer til Thai fester 10-12 gange om året. Tror grunden skal findes er andet sted, selvom det er ærgerligt hvis hun er stoppet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi må holde øje med hende og hendes butikker, forhåbentlig dukker hun op igen ;( nåede aldrig at få en tur som @Rambuk skriver om :( findes der andre steder der er værd at besøge i kategorien så er jeg frisk på lidt info ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prostate massage skrev, for 19 timer siden:

Vi må holde øje med hende og hendes butikker, forhåbentlig dukker hun op igen ;( nåede aldrig at få en tur som @Rambuk skriver om :( findes der andre steder der er værd at besøge i kategorien så er jeg frisk på lidt info ;)

Måske en gang Jab Krasai her: Frihedens Thai Wellness

Del dette indlæg


Link til indlæg

Takker @Rambuk Har været hos den legendariske Dao og modtaget hendes Jab Krasai, da hun lå på strandvejen, det var ikke dårligt bestemt ikke, men hun er lidt i den dyrere ende desværre :p 

Vil gerne finde en som kan give det som ren prostata stimulering, fik det 1 gang hos en østeuropæisk dame et sted i København men hun er ikke at finde mere ;(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...