Bubber 1 Skrevet 3. Maj, 2018 Jeg er nyprettet som bruger herinde, men har benyttet mig af alle jeres gode indlæg og sparet en plovmand eller to Jeg har tidligere haft fornøjelsen af at besøge en pige, som kalder sig Cotton Candy, på et lejet værelse i det midtjyske. Oplevelsen var rigtig god, på trods af at jeg ikke var helt på stikkerne den dag. Derfor kunne jeg godt tænke mig at opleve Cotton Candy endnu en gang. Jeg har desværre ikke set aktivitet fra hendes side siden og rækker derfor ud i dette forum, om nogen kan fortælle om hvor chancerne er størst for at møde hende Jeg husker at hun havde en profil på annoncelight med billeder. PFT Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aalborgok 69 Skrevet 3. Maj, 2018 Argh...... Hun er i Hadsten i dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bubber 1 Skrevet 3. Maj, 2018 ARGH for søren da.... Hun dukker ikke op på Cotton eller Candy... Kan se at det staves Cotten Tak for hjælpen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bubber 1 Skrevet 25. Oktober, 2018 Jeg genopliver lige denne tråd igen, i et håb om at nogen kan fortælle om hun er aktiv i det danske land Det virkede jo fortræffeligt sidst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 25. Oktober, 2018 Bubber skrev, 1 time siden: Jeg genopliver lige denne tråd igen, i et håb om at nogen kan fortælle om hun er aktiv i det danske land Det virkede jo fortræffeligt sidst Du kan jo selv søge på div sex sider. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bubber 1 Skrevet 25. Oktober, 2018 Frodige Ida skrev, for 2 timer siden: Du kan jo selv søge på div sex sider. Hej Frodige Ida Det er forsøgt, men desværre uden held Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 25. Oktober, 2018 Bubber skrev, for 2 timer siden: Hej Frodige Ida Det er forsøgt, men desværre uden held Så holder hun nok fri. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg