Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var nede i etablissementet (http://www.royalthai.dk) i går middag. Det ligger diskret i en kælder bag et buskads på et gadehjørne ved Nyboder, og det er nemt at komme til. Stedet er rent og pænt, og personalet er i farverigt tøj. Som det også beholder på.

Der er nemlig tale om et seriøst og gedigent massagested, der ikke tilbyder andet. Det fremgår også af hjemmesiden. Jeg er før stødt på dette på Exclusive på Grundtvigsvej, også et fremragende sted for ren massage.

Det kan ind imellem være helt afslappende at komme et sådant sted, hvor præmisserne ligger fast fra begyndelsen, og på Royal Thai får man ærbart et håndklæde om lænden under massagen. Det er i hvert fald ikke for rumtemperaturens skyld.

Jeg har et par gange før været hos Jintana på Royal Thai, og der var atter bestilt en time hos hende.

Hun er utrolig flot, og billederne, hvor hun står th, gør hende slet ikke retfærdighed. Hun er kønnere irl, men hun holder distance og vekslede ikke et ord til mig under massagen. Kun da hun spurgte, om også krabaten skulle have. Det skulle den, hvorefter først da lændeklædet blev løftet. Hun ville næppe have opfattet det negativt, hvis jeg havde sagt nej.

Selve kropsmassagen er fremragende, nok den bedste, jeg har fået til dato. Og jeg er da efterhånden kommet (også i overført betydning) en del andre steder. Kommer man til Jintana på krykker, kan man smide dem, når man går. Her er det tydeligt, at hun er professionel massør.

Svenskeren, som altså ikke regnes som egentlig sex, var guddommelig. Havde krabaten været en Stradivarius, formåede Jintana virtuost at spille på den som selveste Anne Sophie Mutter.

Bedre fås en time ikke til 700 kr.

Eneste minus er Jintanas indesluttethed og kølige facade. Den tager noget af glæden. Kommer jeg igen? Det gør jeg. For den gode massages skyld.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var nede i etablissementet (http://www.royalthai.dk) i går middag. Det ligger diskret i en kælder bag et buskads på et gadehjørne ved Nyboder, og det er nemt at komme til. Stedet er rent og pænt, og personalet er i farverigt tøj. Som det også beholder på.

Der er nemlig tale om et seriøst og gedigent massagested, der ikke tilbyder andet. Det fremgår også af hjemmesiden. Jeg er før stødt på dette på Exclusive på Grundtvigsvej, også et fremragende sted for ren massage.

Det kan ind imellem være helt afslappende at komme et sådant sted, hvor præmisserne ligger fast fra begyndelsen, og på Royal Thai får man ærbart et håndklæde om lænden under massagen. Det er i hvert fald ikke for rumtemperaturens skyld.

Jeg har et par gange før været hos Jintana på Royal Thai, og der var atter bestilt en time hos hende.

Hun er utrolig flot, og billederne, hvor hun står th, gør hende slet ikke retfærdighed. Hun er kønnere irl, men hun holder distance og vekslede ikke et ord til mig under massagen. Kun da hun spurgte, om også krabaten skulle have. Det skulle den, hvorefter først da lændeklædet blev løftet. Hun ville næppe have opfattet det negativt, hvis jeg havde sagt nej.

Selve kropsmassagen er fremragende, nok den bedste, jeg har fået til dato. Og jeg er da efterhånden kommet (også i overført betydning) en del andre steder. Kommer man til Jintana på krykker, kan man smide dem, når man går. Her er det tydeligt, at hun er professionel massør.

Svenskeren, som altså ikke regnes som egentlig sex, var guddommelig. Havde krabaten været en Stradivarius, formåede Jintana virtuost at spille på den som selveste Anne Sophie Mutter.

Eneste minus er Jintanas indesluttethed og kølige facade. Den tager noget af glæden. Kommer jeg igen? Det gør jeg. For den gode massages skyld.

Ja det læser fuldstændig som den anmeldelse jeg havde sidet og småskrevet på, så den vil jeg krølle sammen og give mit besyv med her.

Jintana er den bedste massør jeg har prøve...nogen steder. 90 min aromaterapi/sportmassage er simpelthen det bedste der findes uden der indgår noget pilleri og poleren af diverse mandlige kropsdele.

Og så kan man jo fantasere om hende når man kommer hjem for øjøj en babe!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for de bekræftende ord, Plasker. Vi er enige om, at det er et fantastisk massagested!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har prøvet her, det er faktisk et ret godt sted..

Jeg fik massage af Methawee, hun var også med sød, men alle har ret når de siger at Jintana er super lækker, jeg vil gerne prøve at få massage af hende en dag..

En anden fed ting ved dette sted er at de har et "hul" til hovedet i deres madrasser så man ikke skal ligge og trække vejret ind i en hovedpude eller lign. i 2/3 af massagen..

Er der nogen der forresten har prøvet at bestille tid via deres tidsbestillingssystem på http://jegvilbestilletid.dk/royalthaimassage ??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bare for at bekræfte; du fik altså svensk?

Jeg synes det er lidt spøjst at massage klinikker som denne giver svensk, selvom hjemmesiden er blottet for hints omkring dette.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bare for at bekræfte; du fik altså svensk?

Jeg synes det er lidt spøjst at massage klinikker som denne giver svensk, selvom hjemmesiden er blottet for hints omkring dette.

Ja, det gjorde jeg. Det regnes i thaikredse ikke for sex, men en del af massagen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er også stor tilhænger af thai massage, så mit første indlæg må jo være om netop denne type massage.

Ansporet af jeres begejstring måtte jeg da også besøge Jintana. Benyttede deres online booking, som fungerede upåklageligt, og fik en aftale med Jintana 45 minutter efter bestillingen.

Og ja, hun er virkelig meget smuk. Og massagen er fantastisk - ubetinget på min top-3 - bedømt ud fra mange thai-massage besøg.

Men hvor er det dog synd, at hun, som andre også skriver, er så reserveret/kold/fraværende i sin attitude. Ikke ét smil så jeg på hendes smukke ansigt - hvilket er en stor kontrast til de øvrige kvinder på stedet.

Hun sagde fra start at hun havde lidt ondt i den ene hånd. Hvis det betød at hun holdt lidt igen med massagen, så lagde jeg i hvert fald ikke mærke til det, men måske var den ømme hånd til gengæld årsagen til at jeg, for første gang på et thai-sted, ikke blev tilbudt svensk efter massagen. Selvom det er et seriøst sted, så kan jeg da forstå, at andre får tilbuddet.

Nå men, konklusionen er, at massagen er super, men hendes kølighed trækker godt nok noget ned.

Jeg kan sagtens leve uden en omgang svensk når massagen er så god som den var her, men for mig er det lidt underligt ikke at udveksle et par smil og grin undervejs. Godt humør plejer at løfte en god massage det sidste stykke, og det manglede jeg fuldstændig hos Jintana. Ærgerligt, for ellers kandiderede hun virkelig til en all-time 1. plads på min thai massage skala!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var nede hos Jintana den anden dag, hun er super dejlig.. God massage også..

Blev ikke tilbudt svensk, men spurgte selv bagefter og det var ingen problem..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Skal forbi stedet her inden længe. Er der nogen der har fået massage af Priwan, som kan give en anbefaling?

Er det et sted hvor man selv skal tage initiativ hvis man ønsker afslutning? Massagen kan sagtens stå alene.....men en afslutning er nu også ganske rart :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rigtigt, de plejer at spørge hen mod slutningen. Det hele foregår meget ærbart med lændeklæde, der bliver flyttet i takt med, at massagen skrider frem. Jeg har ikke de gange, jeg har været der, set eller hørt det mindste tegn på, at der kunne vanke mere.

Så jeg tror, at en svensker er det længste, man kan drive det til. Men hvis der er nogen, der har andre erfaringer, hører jeg gerne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu har du jo været der flere gange og ikke blevet tilbudt mere,

ligesom der er skrevet en del om stedet, specielt Jin og ingen af

gangene er der nævnt mere end massage og svensk.

Så hvad vil du bruge det til hvis der måske er et par stykker der

undtagelsesvis har fået lidt mere?

Enten tilbyder de ikke mere, eller også er de der evt. har købt lidt mere

ligeså ærbare som stedet. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...