Hop til indhold

Recommended Posts

På vej hjem fra arbejde faldt jeg over annoncen, og huskede at jeg så Vanessa en gang jeg besøgte den pige hun arbejder sammen med. 

Link

Vanessa passer fint på billederne, dog er nogle af dem nok photoshopped lidt, og hun er mere solbrun på billederne end hun er pt. Og hun er ikke så høj som hun måske fremstår på billederne. 

Men hun er sød og meget service minded. Bestilte 30 minutter med "gfe kys" bad hende om at hun skulle betragte mig som en kæreste hun ikke havde set i 3 måneder... Ved ikke lige hvor jeg fik det fra men hun købte præmissen og vi fik en lækker kæreste oplevelse sammen. Blow uden og med "tender kisses" som hun sagde.. Hun virkede arrangeret og ville gerne lege med, så det var en god oplevelse for 700 kr.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
alfaomega skrev, for 52 minutter siden:

Er hun lige så slank i virkeligheden som på billederne?

Nej, ikke helt så slank. 

Men ikke noget jeg fandt "generende" 

Del dette indlæg

Link til indlæg
stein skrev, den 25/5/2018 at 17:00:

Nogen der kan fortælle hvor tatooèd hun er?

Jeg er lidt vag på detaljerne, der er løbet meget vand under broen de sidste par uger... men som jeg husker det har hun englevinger på ryggen, og jeg mener også lidt på tus nederst benene. Slet ikke så meget som Isabella (arbejder samme sted) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...