Hop til indhold
LeCoq

24 årig xxl brunette - Hadsund

Recommended Posts

Hejsa.

Nogen der har erfaringer med denne frækkert? -->  Link til annonce

Overvejer kraftigt et besøg..

Hun vil ikke sende billeder eller noget, så er lidt i tvivl om hun er noget værd, så derfor jeg spørger herinde :) 

 

Mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har selv overvejer”t hende, men det med at alt kontakt forgår via e-mail og ingen mulighed for billeder, har gjort at jeg, indtil videre har afholdt mig fra at lave en aftale. Hører dog meget gerne om erfaringer, priser osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er ked af at høre det afholder jer fra besøg, men lige pt er det desværre sådan :( håber da vi ses en dag alligevel ;) mon ikke jeg snart kan få taget nogle billeder jeg kan smække op :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bamse22

Og det med der ikke er tlf.nr og kun mail afholder mig generalt fra aftaler, der er så meget fup med mail, det kan der selvfølgelig også være med tlf,( Jeg vil lige understrege at det er der sandsynligvis ikke her) Jeg synes nu det er rart at høre stemmen før et møde .

Del dette indlæg


Link til indlæg
MizzAnja skrev, for 1 time siden:

Er ked af at høre det afholder jer fra besøg, men lige pt er det desværre sådan :( håber da vi ses en dag alligevel ;) mon ikke jeg snart kan få taget nogle billeder jeg kan smække op :)

Bare du havde et sted for besøg, så skulle jeg nok køre de ca. 250 km......du er da vist lige min type, Anja ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 4 timer siden:

Bare du havde et sted for besøg, så skulle jeg nok køre de ca. 250 km......du er da vist lige min type, Anja ;-) 

Ja det er ærgerligt jeg ikke har stedet så! :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Big3lover, hun tilbyder også privat/diskret nu i den opdaterede annonce :)

Måske man selv skulle få passet en aftale ind i kalenderen, der er trods alt ikke så langt til Hadsund :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
larokka skrev, for 5 timer siden:

Hun er amatør pige det er da klart hun ikke vil ha billeder rundt , ha dog respekt for det 

Har du besøgt hende? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Læs nu annonce hun har ikke stedet det skal man sørge for.... mail lidt med hende hun er meget seriøs kun mit arbejdspres der gør vi ikke har mødes endnu !!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skrev sammen med MizzAnja en aften for nogle dage siden. I annoncen skrev hun at hun kunne besøges. Jeg troede fejlagtigt at det var i Århus, men fandt så ud af at det var i Hadsund. Kunne godt køre derop på en times tid, men jeg endte med at gå i seng. Måtte erkende at jeg var for træt til at udfolde mig ordentligt, og så en træls lang hjemtur bagefter. Men undervejs da vi skrev sammen fik jeg et godt indtryk af hende og tror bestemt at det er i orden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maskinist skrev, den 3/5/2018 at 14:59:

Har selv overvejer”t hende, men det med at alt kontakt forgår via e-mail og ingen mulighed for billeder, har gjort at jeg, indtil videre har afholdt mig fra at lave en aftale. Hører dog meget gerne om erfaringer, priser osv.

Jeg modtog billeder den anden dag, men nummer to mail jeg skrev til hende fik jeg aldrig et svar på.

Så jeg ved ikke hvor seriøs hun er...?  Men den kan jo være blevet glemt eller gået i spam eller noget helt tredje.

Første mail var der omgående kontakt i. 

Men denne gang besøger jeg så en anden i stedet for, når jeg ikke fik yderligere kontakt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
larokka skrev, for 10 timer siden:

Læs nu annonce hun har ikke stedet det skal man sørge for.... mail lidt med hende hun er meget seriøs kun mit arbejdspres der gør vi ikke har mødes endnu !!

Ro på mester :) har skam læst annoncen, og har også skrevet lidt frem og tilbage med hende på mail, og hun siger hun har stedet. 

God aften :) 

 

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderbukken skrev, den 17.1.2020 at 22:07:

Hvad er der egentlig blevet af @MizzAnja? Hun var ret aktiv her på Erogide på et tidspunkt, men forsvandt så pludselig.

Mon ikke hun har lagt "læderstøvlerne og læbestiften" på hylden, desværre. 

Hun har for nyligt været herinde og snakke lidt om webcam sider, så håber da hun bliver aktiv på den måde engang - trods alt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...