Hop til indhold
Ginne

Ny trans jenifer.efeminine super coktale fredericia

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/247813

Så tog jeg endelig mod til mig for at opsøge en trans. Det blev ovennævnte. Ikke langt fra hvor jeg bor så derfor. 

Jeg mødte op med svedige hænder. Tror ikke det var hende på billederne men så ok ud. Vi havde aftalt 30 min.

Har glædet mig til at slikke pik for første gang. Lidt mere legalt når det er på en kvinde. Men men - havde gjort opmærksom på at det var første gang. Hun ville bare have at jeg rev i den. Jeg havde mest lyst til at slikke den stiv. Men nå hun styrede og kunne ikke meget engelsk.  Den blev godt stiv ved hendes egen hjælp. Hun prøvede på at få mig med, men det lykkedes ikke. Jeg fik den i mit bagerste hul. Lækkert - har prøvet det med dildo. men det her var meget mere ophidsende.

Ikke den oplevelse jeg havde håbet på. Så det er nok ikke det jeg skal søge fremover. Men fik det prøvet og det var ok. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ginne skrev, for 1 time siden:

Ikke den oplevelse jeg havde håbet på. Så det er nok ikke det jeg skal søge fremover. Men fik det prøvet og det var ok. 

Tak for anmeldelsen :)

Med hensyn til en gentagelse så vent et stykke tid og se om lysten ikke melder sig igen. Prøv så en anden og måske i den anden ende af skalaen. Måske du så vil nyde det......hvis man er ny og måske anspændt vil det have en vis indflydelse på oplevelsen og det kunne jo være at det var lige dig og det ville jo ærgerligt at gå glip af den side af sexlivet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...