Hop til indhold

Recommended Posts

Ville starte med at sige jeg har besøgt hende flere gange. Så dette er min første rigtige anmeldelse af anastasia.

Hun er simpelthen så smuk, så begavet, så sød, og dejlig.

Jeg kom til kolding og skrev en besked til hende om jeg må komme nu. Det skal så siges jeg lavede en aftale med hende dagen før. Det måtte jeg godt. Da hun åbnede døren var det danmarks smukkeste gp jeg så, hun er unik i mine øjne. Pengene skiftede hænder og jeg hoppede i badet. 

Vi startede med kysseri, altså tungekys, og kælen. Så fik jeg blow, og missionær, og bagefter red hun mig. Hun er simpelthen fantastisk. Efter rideturen suttede hun mig og jeg kom i munden på hende. Bagefter hyggesnakkede vi, og så gik vi ellers igang igen. 

Alt i alt en super dejlig oplevelse med en supersød polsk kvinde

https://annoncelight.dk/showad/237541

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tilslutter mig lige ALT ovenstående positive skriveri om denne skønhed, med en super sød personlighed - samt en fantastisk krop! :P

Har besøgt hende 2 gange for nogle måneder siden i Århus. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
henrik_klausen skrev, for 4 minutter siden:

er det virkelig hende på billederne da hun godt nok er smuk

Ja det er det med 100 procent. Der er mange anmeldelser om hende. Læs dem også

Del dette indlæg

Link til indlæg

I saw her yesterday & she its her for sure.

Not the most enthusiastic performer in my opinion, I've had better for sure. But her body is exceptional, out of this world. Natural curvy and tight!

Del dette indlæg

Link til indlæg
EthanJ skrev, for 9 timer siden:

I saw her yesterday & she its her for sure.

Not the most enthusiastic performer in my opinion, I've had better for sure. But her body is exceptional, out of this world. Natural curvy and tight!

Hello

It is a little hard for her to make everybody happy. We are all differents, and all this is about pleasure.

But she is deffenitly hot

Redigeret af Tyrkeren82

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var lokket af de gode anmeldelser, men blev skuffet.

Det er hende på billeder, hun er flot, hun er lækker, sød at tale med, og hun er stram, men absolut ingen indlevelse under sex.

Så alt i alt en kedelig oplevelse fysisk, men en god oplevelse i optisk forstand :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anastasia1234
reknas skrev, 1 time siden:

Var lokket af de gode anmeldelser, men blev skuffet.

Det er hende på billeder, hun er flot, hun er lækker, sød at tale med, og hun er stram, men absolut ingen indlevelse under sex.

Så alt i alt en kedelig oplevelse fysisk, men en god oplevelse i optisk forstand :)

Thanks for your opinion. 

I can't be perfect for everyone. I try to be good and nice but sometimes it isn't enough ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eldingo skrev, for 2 timer siden:

Do you guys know if Anastasia is full booked in Kolding? she ain't answering for like a day? 

She is not full booked. She is just tired. And she going to odense tomorrow, thats why I think

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anastasia1234
Eldingo skrev, for 3 timer siden:

Do you guys know if Anastasia is full booked in Kolding? she ain't answering for like a day? 

I think it is my biz when I answer the phone. Not yours. Maybe you wrote something wrong to me or just only ”hi”. Sorry but I have a lot of stupid messages and for that, I have never answered. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Efter at have læst alt det positive om Anastasia var jeg inspireret til et besøg. Og ja jeg ved godt dette indlæg kommer lidt sent men det er inspireret at et helt fantastisk besøg hos Laura i går hvor alt spillede max, på selv samme adresse.

Men som reknas skriver var det ligesom der manglede noget - det kom ikke helt op at ringe og ja der er det der med kemi osv. men hun var ikke helt nærværende. Hun er ellers en lækker steg der er godt skruet sammen og der er absolut ikke en finger at sætte på det optiske - ja lige udover at de alle ti har lyst til at gå på opdagelse. Det har hun tilsyneladende heller ikke spor imod. Hun var lidt kari med tiden under mit besøg, så bade og det løse blev fratrukket tiden og jeg stod igen på gaden præsis 45 min efter min ankomst ja faktisk lidt før de 45 min var gået, det kan være hun er blevet lidt for populær og booker lidt for stramt. 

Skal hun have et besøg igen - jaa tror hun skal have en chance mere, ka' være det var en dårlig dag eller !! for hun er faktisk sød og igen optikke fejler bestemt intet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sport skrev, 1 time siden:

Efter at have læst alt det positive om Anastasia var jeg inspireret til et besøg. Og ja jeg ved godt dette indlæg kommer lidt sent men det er inspireret at et helt fantastisk besøg hos Laura i går hvor alt spillede max, på selv samme adresse.

Men som reknas skriver var det ligesom der manglede noget - det kom ikke helt op at ringe og ja der er det der med kemi osv. men hun var ikke helt nærværende. Hun er ellers en lækker steg der er godt skruet sammen og der er absolut ikke en finger at sætte på det optiske - ja lige udover at de alle ti har lyst til at gå på opdagelse. Det har hun tilsyneladende heller ikke spor imod. Hun var lidt kari med tiden under mit besøg, så bade og det løse blev fratrukket tiden og jeg stod igen på gaden præsis 45 min efter min ankomst ja faktisk lidt før de 45 min var gået, det kan være hun er blevet lidt for populær og booker lidt for stramt. 

Skal hun have et besøg igen - jaa tror hun skal have en chance mere, ka' være det var en dårlig dag eller !! for hun er faktisk sød og igen optikke fejler bestemt intet.

Hvornår besøgte du hende?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...