Hop til indhold
Frej af Asgaard

Hvordan foregår ydelsen "dansk"?

Recommended Posts

Ja, undskyld at jeg spørger dumt - men jeg har aldrig prøvet at købe ydelsen "dansk" alene

Hvordan kommer man i gang? Skal man selv sørge for at få penis op at stå eller hvordan??

Hjælper pigen med at få penis op at stå så man er klar??

Det tror jeg absolut at hun gør.... hun piller ved lidt og smider den i munden ... men mon ikke den står helt af sig selv når hun står uden en trævl foran dig :)

Men er da overbevist om at alle pigerne hjælper folk igang :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thaihooked : Tror det er de færreste der lige smider den i munden kun ved køb af dansk. Betydningen af dansk er slet og ret samleje i 1 stilling. Ved flere stillinger er det luxus dansk. Skal hun ha den i munden, så skal du ved de fleste piger investere i en dansk/fransk cocktail, som gerne er 100-200 kr dyrere.

Men de fleste piger hjælper selvfølgelig med at få lillemand op og stå. Dog skal det forventes at det ved størstedelen af pigerne, kun er hånden der hjælper til, hvis lillemand ikke allerede står frisk og frejdig :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

de glædespiger jeg kun har bestilt dansk ved har da altid været klar til lidt fransk i forbindelse med at de puttede gummi på kanonen hvis det var nøvendigt, det er jo også i deres intresse at få kunden ud af døren igen så hurtigt som muligt med et smil om munden.

m.v.h knaldehunden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den står ikke nødvendigvis altid. Det kan have noget med alderen, generthed, situationen og dagsformen at gøre. Men jeg har aldrig været ude for, at pigen ikke tager initiativet og hjælper i gang. Hun er trods alt den professionelle part. Hos mig er lidt opvarmning fra pigen altid velkommen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

De gange jeg har bestilt dansk, primært hos thai piger eller hos østeuropæere, er jeg blevet vist ind i et rum og har fået stukket et menukort i hånden, hvor jeg skulle vælge ydelse.

Efter at have betalt bliver jeg altid blevet bedt om at tage tøjet af og vente på hende.

Tøjet tager jo ikke lang tid at tage af og derefter har du jo et lille minuts tid til at lege med din lillemand.

Når hun kommer ind igen, bliver jeg, næsten altid, bedt om at lægge mig på ryggen og hun kører hurtigt et kondom på mig hvorefter hun lægger sig på ryggen og jeg kravler op på hende og går i gang.

Du kan jo så vælge at løfte hendes ben op og pumpe løs, mens du ser hendes bryster bølge frem og tilbage :) eller du kan lægge dig ovenpå hende og støtte på armene, mens du kigger hende dybt ind i øjnene :shock:

Jeg spørger altid efter at have fået gummi på krigeren, om jeg må sutte lidt på deres bryster i et par minutter og af østeuropæerne får jeg ofte et ja. De giver også tit lov til at jeg kan sutte på deres øreflip og slikke dem på halsen.

De ser ikke ud til at nyde det, men jeg elsker det :D

Thaierne er, efter min mening, ikke så glade for at lade mig lege med deres barm eller hals/ører, i stedet så giver de tit lov til at jeg må slikke dem i røven, hvilket også er lækkert :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...