Asger87 317 Skrevet 1. Maj, 2018 Kunne man ikke prøve at indføre en politik i Danmark om, at man først betaler pigen efter sex, men viser hende pengene? Hvis alle nu var med, så kunne man måske få det til at køre. Det ville dog kræve at man er standhaftig og går, hvis pigen insisterer. Alternativt at pigen fik halvdelen før og halvdelen efter. Hvad tænker I om dette? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Piraten Skrevet 1. Maj, 2018 Nah,det tror jeg ikke pigerne vil acceptere, du. Der er jo ikke noget det forhindrer dig, undtaget almindelig anstændighed, i at beholde pengene i lommen efter akten. Kun piger det kender dig vil acceptere fremgangsmåden, men så er behovet det vel næppe Lige her tror jeg det er sælgers marked. vh. Piraten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sparkster Skrevet 1. Maj, 2018 I service fag er det jo meget normalt man betaler i rater (her kunne man jo stoppe samlejet og afregne hvert kvarter), eller efter endt service Ideen er dog ikke så holdbar, lige så mange mænd er nogle fuskere, som kvinder... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mekkeren Skrevet 1. Maj, 2018 I de fleste håndværk betaler man når arbejdet er udført og tingene er iorden......så ideen er jo fin nok....i denne,lidt luskede branche og virkelighedens verden....naaaaahhhh,næppe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Comeagain 488 Skrevet 1. Maj, 2018 (edited) Hvad er du blevet snydt med. Er hun løbet ud af døren da hun fik pengene. Eller fik du ikke spurgt hvad du får for dine penge. Har oplevet at blive forblændet af pigens udseende og straks tage tøjet af, så kom jeg i tanke om lige at få spurgt om service samt Go og No-Go. Hvorefter jeg tog tøjet på igen Vi var bare ikke enige om hvad der skulle være med i den time. Husk at afstemme før. Vær MEGET specifik. Når det så er sagt. Ja så kan man løbe i dem, der så overhovedet ikke er til stede, når der sættes igang. Og ja det er ikke fedt. Har også kaldt en pige tilbage til sengen efter at være kommet. Der er kun 1 udløsning med i 30 minutter. Ja ja, men det er stadig 30 minutter jeg har betalt for. Så kom hun smilende og grinende tilbage. Normalt skrider manden vel også med det samme. Så ok. Redigeret 1. Maj, 2018 af Mr Comeagain 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Val Venis 478 Skrevet 1. Maj, 2018 (edited) En start kunne være, at piger der bruger falske billeder, giver en gratis halv time som plaster på såret. Så vil det at bruge falske billeder sikkert stille og roligt blive udfaset. Redigeret 1. Maj, 2018 af Val Venis 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Comeagain 488 Skrevet 1. Maj, 2018 Val Venis skrev, for 11 minutter siden: En start kunne være, at piger der bruger falske billeder, giver en gratis halv time som plaster på såret. Så vil det at bruge falske billeder sikkert stille og roligt blive udfaset. Eller meld det til forbruger-ombudsmanden. Det er jo falsk markedsføring. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 1. Maj, 2018 Jeg har også tit følt med snydt, når jeg bare er smuttet ind i en biograf, uden egentligt at have sat mig ind, om "forestillingen" kunne være noget for mig. Det samme gør sig typisk gældende ved købesex, når forestillingen er slut kan man ikke kræve sine penge tilbage. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13835 Skrevet 1. Maj, 2018 Det er mest pigen, der snyder sig selv, når hun snyder kunderne, da hun ville tjene mere på tilbagevendende kunder, end ved at få en dårlig anmeldelse på Eroguide På FKK i Tyskland betaler man først pigen efter seancen - og man har normalt mulighed for at forlænge en god seance - pigerne ved jo godt at jo flere ½ timer, de kan holde på en gæst - jo, længere tid går der, inden de igen skal ud at lufte deres ynder blandt de andre piger, for at tiltrække kunderne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 2. Maj, 2018 @Jernsvinet Er der ikke også vagter på FKK i Tyskland - som virker motiverende for at man som gæst så rent faktisk betaler ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13835 Skrevet 2. Maj, 2018 Trinetease skrev, for 1 time siden: @Jernsvinet Er der ikke også vagter på FKK i Tyskland - som virker motiverende for at man som gæst så rent faktisk betaler ? Jo - og overvågning - men det er nok mere at man ikke sådan stikker af kun iført badekåbe og badetøfler Du burde gå undercover og booke dig ind et par uger for at prøve det 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 2. Maj, 2018 Det spøjse et, at thai-massørerne ret ofte modtager penge bagefter. Har det været et problem for dem? Jeg har i hvert fald aldrig holdt pengene tilbage, selvom jeg ikke var heeelt tilfreds med servicen. Bare for lige at give en anden vinkel. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 2. Maj, 2018 Det vil jo i princippet ikke ændre noget, om man betaler først eller bagefter. Den tid man har været sammen med pigen skal man altid betale for. Forslaget indikere kraftigt, at man ønsker et system hvor gæsten bagefter kan sige "Jeg vil ikke betale den aftalte sum, fordi jeg var skuffet over et eller andet". Kæden falder af, når man begynder at tænke i baner, hvor man dels bilder sig ind, at alle har krav på at kunne købe sex, samt at evalueringen af "kvaliteten" suverænt skal vurderes af den enkelte kunde. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 2. Maj, 2018 Tip toe skrev, for 6 timer siden: Det spøjse et, at thai-massørerne ret ofte modtager penge bagefter. Har det været et problem for dem? Jeg har i hvert fald aldrig holdt pengene tilbage, selvom jeg ikke var heeelt tilfreds med servicen. Bare for lige at give en anden vinkel. Jeg har faktisk kun en enkelt gang oplevet, at pigen sagde, at betalingen kunne vente til bagefter, selvom det var et førstegangsbesøg. Det var hos Gina Faith tilbage i slutningen af oktober 2012. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 2. Maj, 2018 Tip toe skrev, for 6 timer siden: Det spøjse et, at thai-massørerne ret ofte modtager penge bagefter. Har det været et problem for dem? Jeg har i hvert fald aldrig holdt pengene tilbage, selvom jeg ikke var heeelt tilfreds med servicen. Bare for lige at give en anden vinkel. Det er kutymen i Thailand. Man betaler først om morgen. Tit lægger man blot det aftalte beløb ved siden af hendes taske eller tøj, medens hun er i bad. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Calletti Skrevet 2. Maj, 2018 Kan ikke huske at jeg har følt mig snydt de sidste mange år. Til gengæld kan jeg huske et enkelt besøg hvor pigen straks gik i gang med forførelsens kunst og mente at pengene kunne vente....... efter en forrygende rundtur på lagnerne kvitterede jeg med at vade afsted med et lykkeligt smil på læben og glemte alt om penge (det gjorde hun så åbenbart også...... hvorefter jeg lettere flov måtte tage hele turen tilbage fra parkering til 8. sal til et småfnisende pigebarn. Jeg synes det lyder langt ude at pigerne skal have deres guld og diamanter efter at den enkelte kunde vurderer om forventningerne er opfyldt. Tror de fleste er klar over at ikke alle kunder er lige sympatiske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Herhid Skrevet 2. Maj, 2018 jeg har også engang glemt at betale, men det skyldtes at det var første gang jeg oplevede at vi ikke afregnede inden seancen, så da jeg var på vej ud af døren blev jeg mindet om det, jeg tænkte ikke på det da jeg var vant til det var noget der var klaret inden. Det skal også lige siges at jeg nu kommer et sted hvor vi først afregner bagefter, men det skyldes at det er en jeg kommer fast hos og vi kender hinanden godt og har stor tillid til hinanden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg