Guest Nolow126 Skrevet 1. Maj, 2018 Hej alle, Er der nogle som har besøgt hende her? Og som evt kan bekræfte at det er rigtige billeder. https://massage.side6.dk/monica Takker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
easbam 34 Skrevet 2. Maj, 2018 Kan umuligt være rigtige billeder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
steve 116 Skrevet 2. Maj, 2018 Jeg har set annoncen for andre steder i Jylland så måske der er anmeldelser der kan deles her. For jeg kan ikke lige finde dem via en hurtig søgning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tutankhamon 530 Skrevet 2. Maj, 2018 Til de prisen hun tager bør det være ægte billeder. Spurgte på en pris på superfransk og anal og fik at vide at det ville koste 2.000,- for 1/2 time. /Tutankhamon 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrboobsnow 151 Skrevet 2. Maj, 2018 Jeg har besøgt hende et andet sted, og billederne er skam ægte nok. Hun er dullet meget op på billederne, men ingen tvivl om at det er pigen på billederne man møder. Hendes sprogfærdigheder var ikke noget at skrive hjem om, men det lykkedes da nogenlunde at få det jeg ønskede. Og det sluttede da også med en udløsning, men det er nu ikke et besøg som jeg mindes som noget særligt. Dertil var hendes attitude for forretningspræget og kølig - der var ikke meget indlevelse - det skulle bare overståes. Men en flot pige - helt sikkert. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg