Hop til indhold

Falske sms'er

Featured Replies

Skrevet

Hej med jer alle! 

Tænkte at lægge min tråd her... 

Har i oplevet at når i sms'er med GP af udenlandsk herkomst, så kommer der hyppigere falske sms'er med f.eks. "Dette beløb skal overføres til din konto". Jeg sletter dem med det samme, men finder en smule sammenhæng i det. Jeg skrev med en, som bedte mig at skrive til hende på et andet nr (talekort) og vupti, så kom den første. Næste gang jeg skrev, så vupti igen. Har besøgt pigen og havde en fin seance, men stopper ved det ene besøg... 

Wtl

Glemte lige at sige nr med falske sms'er er langt og udenlandsk. 

Redigeret af Walter the Licker

Skrevet

Man kunne godt fristes til, at tror der er noget om det ;)

Skrevet
Walter the Licker skrev, for 2 timer siden:

Hej med jer alle! 

Tænkte at lægge min tråd her... 

Har i oplevet at når i sms'er med GP af udenlandsk herkomst, så kommer der hyppigere falske sms'er med f.eks. "Dette beløb skal overføres til din konto". Jeg sletter dem med det samme, men finder en smule sammenhæng i det. Jeg skrev med en, som bedte mig at skrive til hende på et andet nr (talekort) og vupti, så kom den første. Næste gang jeg skrev, så vupti igen. Har besøgt pigen og havde en fin seance, men stopper ved det ene besøg... 

Wtl

Glemte lige at sige nr med falske sms'er er langt og udenlandsk. 

Det behøver ikke direkte være pigens skyld, men derimod det tele-selskab hun benytter.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.