Walter the Licker 266 Skrevet 1. Maj, 2018 (edited) Hej med jer alle! Tænkte at lægge min tråd her... Har i oplevet at når i sms'er med GP af udenlandsk herkomst, så kommer der hyppigere falske sms'er med f.eks. "Dette beløb skal overføres til din konto". Jeg sletter dem med det samme, men finder en smule sammenhæng i det. Jeg skrev med en, som bedte mig at skrive til hende på et andet nr (talekort) og vupti, så kom den første. Næste gang jeg skrev, så vupti igen. Har besøgt pigen og havde en fin seance, men stopper ved det ene besøg... Wtl Glemte lige at sige nr med falske sms'er er langt og udenlandsk. Redigeret 1. Maj, 2018 af Walter the Licker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3274 Skrevet 1. Maj, 2018 Man kunne godt fristes til, at tror der er noget om det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13917 Skrevet 1. Maj, 2018 Walter the Licker skrev, for 2 timer siden: Hej med jer alle! Tænkte at lægge min tråd her... Har i oplevet at når i sms'er med GP af udenlandsk herkomst, så kommer der hyppigere falske sms'er med f.eks. "Dette beløb skal overføres til din konto". Jeg sletter dem med det samme, men finder en smule sammenhæng i det. Jeg skrev med en, som bedte mig at skrive til hende på et andet nr (talekort) og vupti, så kom den første. Næste gang jeg skrev, så vupti igen. Har besøgt pigen og havde en fin seance, men stopper ved det ene besøg... Wtl Glemte lige at sige nr med falske sms'er er langt og udenlandsk. Det behøver ikke direkte være pigens skyld, men derimod det tele-selskab hun benytter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg