Hop til indhold
loppen06

Vestergade 2 Randers. Scam..

Recommended Posts

Fik en massage helt uden ekstra ydelser.. Efter 40 min ville jeg betale 300 Kr. Men prisen var 500 Kr... Rip off for 40 min halvdårlig massage.. Kommer der aldrig igen... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vel kun et rip off, hvis du aftalte noget andet inden ydelsen blev leveret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
loppen06 skrev, for 1 time siden:

Fik en massage helt uden ekstra ydelser.. Efter 40 min ville jeg betale 300 Kr. Men prisen var 500 Kr... Rip off for 40 min halvdårlig massage.. Kommer der aldrig igen... 

først vil jeg sige  - tak fordi du deler din oplevelse / advarsel !!!

men hvorfor betalte du. ??? 

jeg mener ... der må jo stå hvad prisen er ... og den er vel cirka 300 for en time(standard for en time) ... og da sket ikke 500 kr for 40 min

ked af at sige det på den her måde ... men det hører jo ingen steder hjemme og det ødelægger det for alle andre, som nu skal ta den næste gang,  de tror de kan slippe afsted med den opførsel ....

personligt har jeg heller ikke specielt lyst til at tage diskutionen med dem ... men gør det sgu gerne ... fordi jeg er blevet snydt flere gange og prøvet på at blive snydt 

både her og i thailand .... og det gider jeg bare ikk finde mig  

jeg har ved adskillige lejligheder taget pigen i hånden kørt tilbage til baren eller gogo'en afleveret hende tilbage og fået mine penge igen ...

(foreksempel hvis man har aftalt og betalt for en LT og på vej i tilbage til hotellet aftaler hun i telefonen med en vendinde at der skal arrangeres noget med en anden kunde om en time... så mister jeg lysten og gider ikke engang knappen hende lige gyldigt hvor lækker hun så end er ..... der er både fordele og ulempe ved at kunne forstå thai. :):(:))

tro mig ... så sker det ikke for den næste kunde ... for det er dårlig business for alle ... både for pigen som kommer til at betale og for baren.... 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmmm, det er lidt langhåret, det her - men: Vestergade 2 - tidligere Wadee - blev for et par måneder siden øjensynligt overtaget af A Buaket. Når jeg tøver er det fordi at der stadig står A Buaket i vinduet, i den "gamle" butik, lidt nede af gaden, mens den eneste ydre forandring fra Wadee, var et klapskilt på fortovet. Selv "optaget/åben-skiltet" i døren var det samme. 

A Buaket har tidligere haft stor butik på Erik Menveds plads, hvor der blev udbudt "seriøs" massage, som ofte udviklede sig til "behandlingsmassage", med teknikker hun angiveligt havde lært i sin bedstefars klinik. Der var ikke ende på de sportsstjerner som opsøgte hendes "evner" , som kunne blive ganske ubehagelig, både for krop og pengepung. For nogle år siden havde hun en "sweet-deal" annonce i amtsavisen, hvor jeg ved at hun solgte en "ordentlig stak" massager. Kort efter lukkede butikken.... :huh:

Efter et par år (?!) , åbnede hun så i Vestergade, og har både i den nye og gamle butik haft håndskrevne sedler i vinduerne om en "klub 2018" (så vidt jeg husker) med underlige åbningstider. I det hele taget er det lidt mystisk synes jeg..... :ph34r:

Personligt fik jeg rigeligt af hendes metoder på Menveds Plads og har ikke opsøgt hverken den ene eller anden butik på Vestergade. Derfor har jeg ingen idé om hendes forretnings-koncept nu om dage. Men jeg vil tillade mig at forholde mig skeptisk. 

Redigeret af Curiosity
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten

Wadee, åh ja, der her jeg haft den mærkeligste dialog nogensinde. Hun: (en pige på 19-20år) “går du tit på diskotek?” Mig:(en ældre herre)” nah joe”(mens jeg forgæves forsøgte at rette alle rynkerne ud) “åh,kom nu”, mens jeg forundret kiggede på hende, “vi kan mødes”, mon hun normalt brugte briller?”åh, kom nu” eller forvekslede mig med en anden? Jeg har forlængst slidt mine sidste dansesko op, men der dansede jeg ned af Memory-Lane:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, for 22 timer siden:

Det er vel kun et rip off, hvis du aftalte noget andet inden ydelsen blev leveret.

Der blev ikke aftalt noget fordi prisen i al den tid jeg kan huske og hos alle i Randers er 300 kr. for 1 times alm. massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Curiosity skrev, den ‎01‎-‎05‎-‎2018 at 19:35:

Hmmmm, det er lidt langhåret, det her - men: Vestergade 2 - tidligere Wadee - blev for et par måneder siden øjensynligt overtaget af A Buaket. Når jeg tøver er det fordi at der stadig står A Buaket i vinduet, i den "gamle" butik, lidt nede af gaden, mens den eneste ydre forandring fra Wadee, var et klapskilt på fortovet. Selv "optaget/åben-skiltet" i døren var det samme. 

A Buaket har tidligere haft stor butik på Erik Menveds plads, hvor der blev udbudt "seriøs" massage, som ofte udviklede sig til "behandlingsmassage", med teknikker hun angiveligt havde lært i sin bedstefars klinik. Der var ikke ende på de sportsstjerner som opsøgte hendes "evner" , som kunne blive ganske ubehagelig, både for krop og pengepung. For nogle år siden havde hun en "sweet-deal" annonce i amtsavisen, hvor jeg ved at hun solgte en "ordentlig stak" massager. Kort efter lukkede butikken.... :huh:

Efter et par år (?!) , åbnede hun så i Vestergade, og har både i den nye og gamle butik haft håndskrevne sedler i vinduerne om en "klub 2018" (så vidt jeg husker) med underlige åbningstider. I det hele taget er det lidt mystisk synes jeg..... :ph34r:

Personligt fik jeg rigeligt af hendes metoder på Menveds Plads og har ikke opsøgt hverken den ene eller anden butik på Vestergade. Derfor har jeg ingen idé om hendes forretnings-koncept nu om dage. Men jeg vil tillade mig at forholde mig skeptisk. 

Jeg har også oplevet A. Buaket på Erik Menveds plads. De første par gange fik jeg faktisk en rigtig god massage, men lige pludseligt, steg priserne drastisk og hendes metoder blev vildt underlige. Sidste gang jeg besøgte hende fortalte hun at hun ville bruge en speciel teknik, og jeg tænkte bare ok, lad os se hvad det er, hun fortalte ikke noget om prisen. Behandlingen varede ca. 20 min, så gik hun, jeg forventede hun kom igen, men efter 10 min skete der ikke noget, så jeg gik op i butikken hvor hun stod ved kasseapparatet. jeg havde klædt mig på, og så forlangte hun gud hjælpemig kr. 700,- jeg blev pishamrende sur og fortalte hende lige ud, hvad jeg mente om den slags. 700 for ikke en skid i 20 min. Jeg tror hun blev lidt bange og satte prisen ned til kr. 500,- hvorefter jeg fortalte hende, at hun kunne få 200,- og så skulle hun endda være glad. Der blev hun sur, men det var jeg sådan set ligeglad med. Jeg fortalte et par af mine venner, der kørte taxa på det tidspunkt om den behandling, og lige pludseligt gad taxa chaufførerne ikke længere komme hos hende for at få massage. Jeg tror ikke hun kunne se en sammenhæng. - Senere da hun åbnede på Vestergade gik jeg forbi, døren stod åben så jeg kiggede ind, og madammen kom ud på gaden, hvor hun råbte skældsord efter mig, så jeg gik ganske roligt tilbage til hende og spurgte om hun stadig snød kunderne med hendes fusker massage og vilde priser.  Jeg spurgte også om jeg skulle fortælle andre end taxa chaufførerne om hendes fusk. Der blev hun stille og fes ind i sin butik og lukkede døren. - ja en lidt barsk beretning, men der er grænser for, hvad man skal udsættes for som kunde, hvad enten det er til seriøs massage eller den mere erotiske massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...