Hop til indhold

Recommended Posts

Da jeg ikke havde fået bestilt tid hos andre og de enten var optaget eller bare ikke svarede, så endte jeg på Thai klinikken på Vesterbro 10, Aalborg.

https://massage.side6.dk/polly

Fik full service til kr 1000,-.

Ved sgu ikke helt om det var Polly, eller en anden. Hun snakkede nærmest slet ikke, og Dansk kunne hun ikke.

Hun var nu sød nok, men sutte gjorde hun ikke, havde i stedet travlt med at komme til at ride. Fik slikket hende og lidt i Doggy også. Til sidst spillede jeg den af i ansigtet på hende. Hun ville heller ikke sutte der og vendte kinden til. Tydeligt hun ikke helt brød sig om det. Ved afslutning fik jeg dog drejet hendes hovede og kom på mund og næse af hende ;)  Hun ville ikke smage på det og fik travlt med at tørre sig ren.

Hun havde hængebryster, dem har jeg nu ikke så meget imod, men dem her var det ikke noget fylde i overhovedet. Maveskindet var så løst, at der opstod mange og store rynker.Ikke just det mest ophidsende syn, men jeg var liderlig efter de forgæves opringninger til andre. 

Nå, men jeg fik den udløsning jeg kom efter og er nu forhåbentligt blevet lidt klogere, så jeg en anden gang kan lære at takke nej tak.

Kommer ikke der igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
hackman skrev, for 48 minutter siden:

øv surt for dig, Men hvem plejer i øvrigt at (smage) dig, bare til info.;)

Det er der mange der gør, bare til info ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Opmæen

Det er ikke så længe siden jeg har lavet en anmeldelse af stedet, minder en del om din, og jeg er sikker på vi har fået den samme pige :-) aldrig mere... min overskrift på anmeldelsen...

"S&K thai massage Vesterbro Aalborg"

 

Aldrig igen...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Opmæen jeg har ikke give dig massage eller sex sammen med dig og du bare ringe og bestille tid hos mig men jeg kan ikke køre til hos dig fordi din bolig har ikke perking og jeg har sagt udskyd men du har skrivet til mig mange gang men jeg har sagt jeg kan ikke køre uden til hos dig og du har ikke være hos mig før . Tak 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ploy skrev, den 8/5/2018 at 15:29:

https://www.eroguide.dk/forum/profile/26915-cabelas1/ Udenskyd cabelas1. Det var ikke mig arbejde med dig men jeg vil sige udskyd til dig vi var meget talvt så min pige har give dig massage og sex . Jeg er beklage 

Hej Poly.  Det er pænt af dig at undskylde, tak for det :)

Men, det får jeg jo ikke et bedre besøg ud af. Pengene er brugt og jeg fik ikke det ud af det jeg kom efter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Opmæen
Ploy skrev, den 8/5/2018 at 15:37:

Opmæen jeg har ikke give dig massage eller sex sammen med dig og du bare ringe og bestille tid hos mig men jeg kan ikke køre til hos dig fordi din bolig har ikke perking og jeg har sagt udskyd men du har skrivet til mig mange gang men jeg har sagt jeg kan ikke køre uden til hos dig og du har ikke være hos mig før . Tak 

Jeg er nød til at sige at du må forveksle mig med en anden, jeg har aldrig talt med dig om at du skulle besøge mig, jeg har masser af parkerings mulighedder men det ville ikke være muligt af andre årsager, og jov jeg har været inde hos dig og have sex, du kunne på daværende tidspunkt ikke give massage fordi du havde en rift i din finger.. så du forveksler mig med en anden...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cabelas1 skrev, for 16 timer siden:

Hej Poly.  Det er pænt af dig at undskylde, tak for det :)

Men, det får jeg jo ikke et bedre besøg ud af. Pengene er brugt og jeg fik ikke det ud af det jeg kom efter.

Jeg håber du være søde og fjen min butik navn og addresser tak. Fordi det er farligt for min butik. Du må gerne skrive alt mulige om mig og min pige men ikke visse min butik addresser og butik navn . Jeg er lige glad med din dum  oplysning osv. Tak 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ploy skrev, for 8 timer siden:

Jeg håber du være søde og fjen min butik navn og addresser tak. Fordi det er farligt for min butik. Du må gerne skrive alt mulige om mig og min pige men ikke visse min butik addresser og butik navn . Jeg er lige glad med din dum  oplysning osv. Tak 

Jeg kan ikke redigere i det der er skrevet, så jeg kan ikke slette det. 

Der er dog også en anden der har skrevet din butiks navn og adresse, så det vil jo ikke hjælpe så meget selv hvis jeg kunne slette det.

Dette forum er for os der besøger glædespiger til at udveksle oplevelser.  Hvis du vil undgå negative bemærkninger her inde om din butik, så vil jeg foreslå du begynder at kigge indad og tilpasse, så du får positive bemærkninger her inde. Dette er jo ikke minded dig, da jeg ikke har været kunde ved dig, men ved en af dine piger.

Håber du vil tage det positivt op, og rette til, så folk går fra din butik med kun positive minder.

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Opmæen skrev, den 10/5/2018 at 10:28:

Jeg er nød til at sige at du må forveksle mig med en anden, jeg har aldrig talt med dig om at du skulle besøge mig, jeg har masser af parkerings mulighedder men det ville ikke være muligt af andre årsager, og jov jeg har været inde hos dig og have sex, du kunne på daværende tidspunkt ikke give massage fordi du havde en rift i din finger.. så du forveksler mig med en anden...

Udskyd jeg forstår forkert. Udskyd .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Hej Ploy! Jeg syntes det er flot du forsvarer dig, og nok første gang en Thai,

men hvor vil det være dejligt hvis du fik en ven til at skrive  for dig, så vi forstår,

det er ret vigtig for os at vide hva du skriver, så be en ven skrive for dig,

så vi ved hva du skriver, vi andre ved jo ikk hva der er sket?

Men dejligt du skriver og specielt når det kommer fra en Thai :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Servicesboy

Gode venner

 

jeg har besøgt Polly i denne uge, og kan ikke genkende jeres negative oplevelser med hende, 2 ting giver jeg dog ret i, stedet er ikke diskret, indgang lige ud til Vesterbro, og nr 2 påstand omkring hendes vægt, en ligger måske lidt over, hvad billederne giver indtryk af,men hun er bestemt ikke ulækker tyk, hendes dansk kundskaber er ok.

selve sexet vil jeg ikkeskrive om, men jeg fik til fulde, hvad jeg gerne ville have og til en fornuftig pris, hun er lækker og væreoppe i, hun kan det med knibeøvelser, så bare ind med lillemand, Polly klarer resten :-)

yes, jeg kommer igen, men ville rigtig gernehun skifter adresse

Kh Servicesboy

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Opmæen
Servicesboy skrev, den 16/5/2018 at 22:12:

Gode venner

 

jeg har besøgt Polly i denne uge, og kan ikke genkende jeres negative oplevelser med hende, 2 ting giver jeg dog ret i, stedet er ikke diskret, indgang lige ud til Vesterbro, og nr 2 påstand omkring hendes vægt, en ligger måske lidt over, hvad billederne giver indtryk af,men hun er bestemt ikke ulækker tyk, hendes dansk kundskaber er ok.

selve sexet vil jeg ikkeskrive om, men jeg fik til fulde, hvad jeg gerne ville have og til en fornuftig pris, hun er lækker og væreoppe i, hun kan det med knibeøvelser, så bare ind med lillemand, Polly klarer resten :-)

yes, jeg kommer igen, men ville rigtig gernehun skifter adresse

Kh Servicesboy

 

 

 

Så må vi håbe du får en af stedets nye medhjælpere næste gang, så laver du nok en ny anmeldelse.... 

Redigeret af Opmæen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...