Hop til indhold
Guest Alkoholikeren

Hvorfor ?

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren

Jeg ville læse hvad en havde citeret mig for i en tråd “ kunde søges til seriøs dokumentar” tråden er væk og der er lukket for adgang.

Spørgsmålet herfra er hvorfor ??

 

vh

Alko

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fjernede opslaget, da de ikke havde spurgt om lov til at lave et sådan opslag, inden de postede dette.

Hver gang diverse medier søger personer til diverse programmer eller artikler herinde, vælter min indbakke med utilfredse brugere. Derfor tillader jeg kun sådanne opslag hvis jeg personligt har godkendt dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Jamen tak for svar, det gir god mening, jeg var bekymret for om jeg i mit svar til trådstarter ha de gjort noget helt forkert..

tak for svaret

vh

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg
Administrator skrev, for 4 timer siden:

Hver gang diverse medier søger personer til diverse programmer eller artikler herinde, vælter min indbakke med utilfredse brugere.

HVAD? Klager folk til Admin over at mediefolk henvender sig? Kan vi virkelig ikke håndtere det selv, men skal have 'far' til at tage affære?! Det syn's jeg er pinligt :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...