Hop til indhold

Hvorfor ?

Featured Replies

Skrevet

Jeg ville læse hvad en havde citeret mig for i en tråd “ kunde søges til seriøs dokumentar” tråden er væk og der er lukket for adgang.

Spørgsmålet herfra er hvorfor ??

vh

Alko

Skrevet
  • Administrator

Jeg fjernede opslaget, da de ikke havde spurgt om lov til at lave et sådan opslag, inden de postede dette.

Hver gang diverse medier søger personer til diverse programmer eller artikler herinde, vælter min indbakke med utilfredse brugere. Derfor tillader jeg kun sådanne opslag hvis jeg personligt har godkendt dem.

Skrevet

Jamen tak for svar, det gir god mening, jeg var bekymret for om jeg i mit svar til trådstarter ha de gjort noget helt forkert..

tak for svaret

vh

Alko

Skrevet
Administrator skrev, for 4 timer siden:

Hver gang diverse medier søger personer til diverse programmer eller artikler herinde, vælter min indbakke med utilfredse brugere.

HVAD? Klager folk til Admin over at mediefolk henvender sig? Kan vi virkelig ikke håndtere det selv, men skal have 'far' til at tage affære?! Det syn's jeg er pinligt :wacko:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.