Hop til indhold
bigfoot

Politiaktion mod bl.a. Pimps

Recommended Posts

Ja, det var rart. Nu er de nævnte så udlændinge, og dem er der givetvis en del af, så mangler vi så at få ryddet op i de danske, ofte rockerlignende typer pimps. :-( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Jeg syntes nu ikke der er meget rockerlignende over Per Zeidler, selvom han sikkert er lige så grisk:)

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Enzo L'uri skrev, for 1 minut siden:

Jeg syntes nu ikke der er meget rockerlignende over Per Zeidler, selvom han sikkert er lige så grisk:)

Enzo.

Nej men hvis man ikke kan nævne rockere i en tråd om pimps....så er det for nogle herinde ikke en ‘ægte pimp tråd’ ;-) 

Per Z er dk’s Nyeste svar på en vaskeægte pimp... Og så er han ovenikøbet hverken rocker....eller udlænding.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Trinetease skrev, for 1 minut siden:

Nej men hvis man ikke kan nævne rockere i en tråd om pimps....så er det for nogle herinde ikke en ‘ægte pimp tråd’ ;-) 

Per Z er dk’s Nyeste svar på en vaskeægte pimp... Og så er han ovenikøbet hverken rocker....eller udlænding.

Jeg tror du har ret.

Nettet har givet dygtige manipulatorer en stor fordel. Især efter sugardatings oprindelse;)

Enzo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Enzo L'uri skrev, den 1/5/2018 at 13:48:

Jeg syntes nu ikke der er meget rockerlignende over Per Zeidler, selvom han sikkert er lige så grisk:)

Enzo.

En sjov bemærkning når korruption er velkendt blandt toppen i systemet og rockere lige pludselig skulle være griske? Jeg ved godt korruption er forbeholdt alle andre lande, men det langt fra rockere som sidder i statsadvokatregimet og varetager poster dem for uegnet. Folk der bevæger sig op i stillinger og Per Ziedler er bare en bondeknold kan da godt have bevæggrunde som er langt mere griske end hvordan rockerne på deres motorcykel opfattes.

Og emnet omhandler udenlandske bagmænd, og enhver der udnytter en udenlandsk købepige velviden om at øjnene afslører sjælen har det hårdt, begår griske handlinger. Bagmænd som købe mænd, det grisk når sex lysten overstiger det menneske som er handlet, så synes det fint med politiaktioner med udenlandske bagmænd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha

I Norden er vi nærmest som et uland i den retning.

Bagmænd er griske, men vi glemmer betegnelserne på mændene som synes det lykkeligt når oralsex er uden kondom og hele timer for halv pris. Der var en dokumentar på DR1 med en sydamerikansk pige utrolig køn som blev handlet under falske forudsætninger til Thailand og misbrugt af bordelmutter, tæsket og udnyttet i grov stil. 

Desværre kom hun til Danmark, en lejlighed på Østerbro, blev tæsket alt optog hun skjult og tilmed låst inde af bagmændene. Det skal bare stoppes og enhver som har set den dokumentar for ikke så længe siden bør overveje sin rolle som købemand eller bagmænd. Hvad enten vi taler Nord eller Syd, Rumænske, Øst eller Vest. 

Det overgreb. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...