Hop til indhold
jasper

Tina Østerbro 65 Aalborg

Recommended Posts

Nu var der jo en tråd lidt tidligere hvor jeg sagde god for Tina's billeder, eller jeg sagde i hvert fald at de lignede rigtig meget.

http://massage.side6.dk/aalborgladies/

Det var jo længe siden jeg sidst havde set hende, så det kunne da godt være min gennemkneppede hjerne snød mig. Så da Tina viste sig at være i byen for en kort visit besluttede jeg mig for at tage forbi hende, dels fordi jeg virkelig kan lide hende, både sexdelen og den person hun i hvert fald fremstår som.

For lige at runde billederne af, de to i sort lingeri kunne godt være hende, hvis det ikke er hende. Dog skal du lige ligge til at hendes krop nu er naturlig præget af hun har fået to børn i mellemtiden.

Jeg blev taget imod af en dejlig smilende Tina i døren, hun viste mig hurtigt ind, og vi påbegyndt hurtig lidt småsnak og grinen. jeg fik et kort kig på hende menukort, som btw ikke indeholder de ting som hjemmesiden nævner. Ingen græsk! og hun fortalt at det ikke var noget hun brød sig om, hvilket er i orden. Jeg havde til en halv time, så den fik jeg bestilt og i gang gik vi.

Om det er fordi hun er en rigtig god GFE, eller om det er fordi vi har noget historie sammen, ved jeg ikke. Men kysene var gode og blide og virkede til at være med indlevelse også fra hendes side.

Jeg fik lov at gå ned, og giv hende en Oscar hvis hun ikke nød det, det blev så derefter min tur og hun gjorde det så godt og grundigt at jeg dårligt nok nåede at få hendes hoved væk inden den gik af.

Så ingen ind ud til mig i dag, det er også fuldstændig ligegyldigt for det sensuelle i det var hele oplevelsen værd. For resten af tiden stod på den snak og historier. Hun fortalte om hendes liv, jeg om mit og vi snakkede om de ting som var sket siden sidst. Om de kunder hun havde, de gode og blide(undertegnet) og de dumme og voldlige.... Skam jer, brødre!!! Det er sku levende og følende mennesker som I øger vold mod! Om end det var en lidt trist historie at få at hun blev udsat for slag, kvælertag og lignende, og det at hun græd efter dissse besøg, så havde vi en hyggeligt time til halvanden sammen, ja tiden skred for os.

Tina er en dejlig pige som jeg nyder at være sammen med, og jeg håber at hun også nyder vores samvær. jeg tog gerne derned imorgen igen hvis pengene var til det.

Vær sød ved hende drenge, hun fortjener det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan er hendes prisniveau for f.eks. en halv time ?

Hendes pris niveau er sådan omkring normalt klinikniveau, hun skulle have 1000 for en halvtime.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en indlevende beretning. Vi må ikke glemme, at vi har med mennesker at gøre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...