Hop til indhold
Angelina Angel

Fake sexevent på fredag d 4. Maj i midtjylland.

Recommended Posts

Hej alle! Jeg vil lige gøre opmærksom på at der er blevet opslået et FAKE event på annoncelight (den eneste portal jeg har kendskab til, hvor der er blevet reklameret med dette) I forgårs.Jeg blev kontaktet af gæster omkring dette event på mail og det er ikke noget jeg deltager eller har kendskab til. Det er blevet lagt ud i skibhuspigerne's navn hvor Tiffany, Camilla og jeg, angiveligt skulle have deltaget. Hvis nogen af jer har indbetalt til dette arrangement, så synes jeg hurtigst muligt at i skal kontakte jeres bank! 

Og fremover så vær opmærksomme på dette, da folk åbenbart er begyndt at udnytte populære pigers navne for at score hurtige penge. :/ 

 

Angelina 

Redigeret af Angelina Angel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Angelina Angel skrev, for 8 minutter siden:

Hej alle! Jeg vil lige gøre opmærksom på at der er blevet opslået et FAKE event på annoncelight (den eneste portal jeg har kendskab til, hvor der er blevet reklameret med dette) I forgårs.Jeg blev kontaktet af gæster omkring dette event på mail og det er ikke noget jeg deltager eller har kendskab til. Det er blevet lagt ud i skibhuspigerne's navn hvor Tiffany, Camilla og jeg, angiveligt skulle have deltaget. Hvis nogen af jer har indbetalt til dette arrangement, så synes jeg hurtigst muligt at i skal kontakte jeres bank! 

Og fremover så vær opmærksomme på dette, da folk åbenbart er begyndt at udnytte populære pigers navne for at score hurtige penge. :/ 

 

Angelina 

Øv hvor træls og tak for advarslen. Har du et link??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Angelina Angel skrev, Lige nu:

Annoncen er blevet slettet :) 

Ok fair nok :) Men hvor den slags træls at høre. Håber dette bliver det sidste for jeres og andres vedkommende.

God dag og god arbejdslyst hvis du ellers skal arbejde i dag <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Angelina Angel skrev, for 6 timer siden:

Hej alle! Jeg vil lige gøre opmærksom på at der er blevet opslået et FAKE event på annoncelight (den eneste portal jeg har kendskab til, hvor der er blevet reklameret med dette) I forgårs.Jeg blev kontaktet af gæster omkring dette event på mail og det er ikke noget jeg deltager eller har kendskab til. Det er blevet lagt ud i skibhuspigerne's navn hvor Tiffany, Camilla og jeg, angiveligt skulle have deltaget. Hvis nogen af jer har indbetalt til dette arrangement, så synes jeg hurtigst muligt at i skal kontakte jeres bank! 

Og fremover så vær opmærksomme på dette, da folk åbenbart er begyndt at udnytte populære pigers navne for at score hurtige penge. :/ 

 

Angelina 

Det er underlige mennesker, der kan finde på sådan noget @Angelina Angel  , nu står vedren da ikke mere , træls for dig, forsat en super dag til dig, og tak for dine oplysninger <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...