Hop til indhold
ChoosyVery

Sonia i Aarhus: Hmmmm - langt fra så lækker som billederne

Recommended Posts

På baggrund af flere andres begejstrede anmeldelser af Sonia besøgte jeg hende, nu da hun er kommet til Aarhus. Men jeg er ikke begejstret:

Link: https://annoncelight.dk/showad/238161

Jeg jeg godt se, hvorfor de andre anmeldere var i tvivl om det er hendes egne billeder. Sonia er også tatoveret og de sidder nogenlunde samme steder. Men for at gøre en lang historie kort: Hvis det ER hendes billeder, så er de gamle - i hvert fald har hun siden fået hængebryster og lår i skoene samt mistet den skarpe mave, som pigen på billederne har. 

Det så jeg desværre først da det var for sent. Derefter prøvede jeg bare at få det bedste ud af det. Og ganske vist er hendes røv ikke lille, men den er faktisk stadig lækker, og dét måtte jeg så klynge mig til - bogstaveligt talt! Sonia som sådan er også sød nok og ikke utiltrækkende - hun var bare slet heller ikke noget særligt. Jeg tror hun deler lejlighed med Tanya (https://annoncelight.dk/showad/227384), og jeg kunne ikke lade være med at ærgre mig over, hvorfor jeg ikke havde besøgt hende i stedet - for HUN har en lækker og spændstig krop.

Så er der nok nogen der vil pege på, at Sonias service er super. Men det synes jeg ikke: Annoncens blow uden og deep throat blev til baksen med alt for lille og tørt og hårdt kondom, masser af hånd og en ret mekanisk "åbne mund nedover pik"-forestilling. Slet ikke godt. Ja, det er skide sjovt at der står "deep trout" i annoncen, men det var også det bedste ved det. Undervejs i seancen bimlede og bamlede hendes telefon, og gudhjælpemig om hun ikke besvarede sms'er mens jeg slikkede hende og hun stønnede lystigt med. 

Under den afsluttede doggie (jeg tænkte det var det bedste med den røv - men her så den alligevel rigeligt stor ud) holdt hun det meste af tiden hånden under for at holde om kondomet - selvom det stramme gummi med garanti ikke lige fløj af sådan lige af sig selv. 

Samlet konklusion: En ubemærkelsesværdig pige i denne branche, og jeg kommer ikke igen. 

Redigeret af ChoosyVery

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for indlæg.

Ja de deler lejlighed. og telefon.!!

Havde kontakt med Tanya, så var det svar, så var der ikke svar i lang tid. Og jeg kom jo tættere og tættere på i bilen.

Til sidst lidt direkte sms fra min side. Og så kom svar med adresse og "I´m free now"

Jeg holder lige udenfor døren og taler med Tanya i telefonen, mens hun låser døren op til opgangen.

Det var så tydeligvis ikke Tanya i lejligheden. Stod lidt og tænkte, Tjah billeder er jo før faket helt vildt. Men så kom det.

Tanya er lige optaget, men du kan få mig i stedet. Hvorefter hun i undertøj smed sig på sengen. (Ret sikker på hun skulle forstille at være Sonia)

Nu er jeg da glad for jeg sagde nej tak og gik.

Og ikke helt sikker på jeg gider kontakte Tanya igen.

Redigeret af Mr Comeagain

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest KimBigGuy
ChoosyVery skrev, for 2 timer siden:

Undervejs i seancen bimlede og bamlede hendes telefon, og gudhjælpemig om hun ikke besvarede sms'er mens jeg slikkede hende og hun stønnede lystigt med.

Fy for s.. ikke rart for dig.. :-(

Men de kommer for at arbejde, ikke holde ferie.

Pigerne har lært fra den bedste, med hensyn til bileder, næste kunde, næste kunde. osv.

spar jeres penge, på noget der er bedre.. :) ( Mit valg )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Piraten

En ting er at pigens udseende ikke lever op til de forventninger/forhåbninger jeg har, det kan jeg til nød leve med. Men at besvare sms’er under samværet er direkte ubehøvlet og mangel på pli. Alene dette er nok til at jeg på forhånd har valgt hende fra:(

vh. Piraten

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hængebryster og lår i skoene? Det kan jeg slet ikke genkende. Måske er det mig der er nem at stille tilfreds, eller måske du er lidt pernitten. 

Jeg havde en fin oplevelse med god kemi (anmeldt under Fyn), men uanset hvad er det da dårlig stil at besvare SMS mens man er med en kunde Uf. Det er jeg 100% enig i. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Piraten
NoobGPexplorer skrev, for 35 minutter siden:

Hængebryster og lår i skoene? Det kan jeg slet ikke genkende. Måske er det mig der er nem at stille tilfreds, eller måske du er lidt pernitten. 

Jeg havde en fin oplevelse med god kemi (anmeldt under Fyn), men uanset hvad er det da dårlig stil at besvare SMS mens man er med en kunde Uf. Det er jeg 100% enig i. 

Dårlig stil? Totalt turn-off

Vh. Piraten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest flinkmand
ChoosyVery skrev, for 15 timer siden:

På baggrund af flere andres begejstrede anmeldelser af Sonia besøgte jeg hende, nu da hun er kommet til Aarhus. Men jeg er ikke begejstret:

Link: https://annoncelight.dk/showad/238161

Jeg jeg godt se, hvorfor de andre anmeldere var i tvivl om det er hendes egne billeder. Sonia er også tatoveret og de sidder nogenlunde samme steder. Men for at gøre en lang historie kort: Hvis det ER hendes billeder, så er de gamle - i hvert fald har hun siden fået hængebryster og lår i skoene samt mistet den skarpe mave, som pigen på billederne har. 

Det så jeg desværre først da det var for sent. Derefter prøvede jeg bare at få det bedste ud af det. Og ganske vist er hendes røv ikke lille, men den er faktisk stadig lækker, og dét måtte jeg så klynge mig til - bogstaveligt talt! Sonia som sådan er også sød nok og ikke utiltrækkende - hun var bare slet heller ikke noget særligt. Jeg tror hun deler lejlighed med Tanya (https://annoncelight.dk/showad/227384), og jeg kunne ikke lade være med at ærgre mig over, hvorfor jeg ikke havde besøgt hende i stedet - for HUN har en lækker og spændstig krop.

Så er der nok nogen der vil pege på, at Sonias service er super. Men det synes jeg ikke: Annoncens blow uden og deep throat blev til baksen med alt for lille og tørt og hårdt kondom, masser af hånd og en ret mekanisk "åbne mund nedover pik"-forestilling. Slet ikke godt. Ja, det er skide sjovt at der står "deep trout" i annoncen, men det var også det bedste ved det. Undervejs i seancen bimlede og bamlede hendes telefon, og gudhjælpemig om hun ikke besvarede sms'er mens jeg slikkede hende og hun stønnede lystigt med. 

Under den afsluttede doggie (jeg tænkte det var det bedste med den røv - men her så den alligevel rigeligt stor ud) holdt hun det meste af tiden hånden under for at holde om kondomet - selvom det stramme gummi med garanti ikke lige fløj af sådan lige af sig selv. 

Samlet konklusion: En ubemærkelsesværdig pige i denne branche, og jeg kommer ikke igen. 

Jeg kan nikke genkendende til denne pige - jeg besøgte hende i Kolding hvor hun dengang havde en profil under navnet Anna - og flere andre. Hun snyder og bedrager og laver flere billeder med andre pigers fotos, men du ender altid hos hende....

Jeg lavede denne anmeldelse dengang i Kolding (blot til advarsel)

Del dette indlæg

Link til indlæg

@noob, jeg ER pernitten: Deraf mit brugernavn :-)

Men det ændrer ikke ved at billederne viser en spændstig pige, og det er hun ikke. Tidligere anmeldelser har hyldet en fantastisk krop, og det har hun ikke. 

Men hun var da ellers sød nok, og som nævnt var røven da fræk nok. Og i øvrigt brugte hun også overfor mig vendingen "I'm the boss", som også en tidligere anmeldelse nævnte, så det ER den samme pige. 

Selvfølgelig er smag og behag forskellig, ligesom man kan fange pigerne på gode og dårlige dage og have god eller dårlig kemi. Vi havde sådan set fin kemi, men hendes bimlende telefon gjorde sit bedste for at ødelægge det, og så synes jeg det er vigtigt at fremhæve, at hendes krop altså IKKE er Guds gave til menneskeheden, men faktisk bare helt almindelig. Så andre ikke bliver ligeså skuffede som jeg. 

Hvis man derimod vil ind og besøge en sød telefonentusiast, så er hun et godt valg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg syntes hun er smuk og sexet og en killer røv. Jeg havde som nævnt en fin oplevelse. 

Måske er der forskel på hvordan man går ind til en hyggestund. Jeg er altid positiv og imødekommende. Jeg går aldrig ind og kigger efter negative ting. Jeg siger ikke at du kigger efter minusser og guderne skal vide at jeg bestemt har haft oplevelser hvor jeg bagefter fortrød jeg ikke gav bedre udtryk for noget jeg var utilfreds med. Dette inkluderer et besøg hvor gp’en (thaien) både sms’ede og talte i mobil. Det var dæleme træls.   

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Opmæen
ChoosyVery skrev, den 1/5/2018 at 06:54:

Undervejs i seancen bimlede og bamlede hendes telefon, og gudhjælpemig om hun ikke besvarede sms'er mens jeg slikkede hende og hun stønnede lystigt med. 

Hold nu lige op jeg var blevet tosset, utroligt at du magtede at holde dig i skindet hatten af for det, jeg havde prompte mistet lysten og bedt om at få mine moneter tilbage... men rart at vide det ikke er der man skal på besøg... hun burde finde sig noget andet at gi sig til...

Del dette indlæg

Link til indlæg

På to områder er vi helt på linie, @NoobGPexplorer:

1) Jeg går også altid ind i seancen positiv og imødekommende - det bedste jeg ved er faktisk, når pigen også får noget ud af det. Jeg troede faktisk også hun var ved at bløde lidt op under slikkeriet - men så kom der en ny SMS. Illusion bristet! 

2) Jeg synes også hun har en lækker røv. Det tror jeg også godt hun ved: Jeg genlæste lige din anmeldelse, og hun lagde sig også under mit besøg på maven på sengen, så den præsenterede sig bedst muligt. Og det er fint nok.

Det ændrer bare ikke ved, at hun ikke er ligeså lækker som på billederne - især ikke brysterne, som måske af samme årsag heller ikke er illustreret. Det ville gøre det for nemt at opdage, at det er falske billeder. Og det ændrer heller ikke ved, at mens hendes telefonservice overfor nye kunder er i top, så er hendes sexservice ikke på samme niveau. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...