Hop til indhold
asus365

Er bange for kys og at slikke hende

Recommended Posts

asus365 skrev, for 8 timer siden:

Selvtilliden er lav nok i forvejen og er grim nok au naturel men måtte lige grine lidt med tanken om det her på mit fjæs. Men man må tage det sure med det søde. I bogstavelig stand.

dental dams.jpg

Sådan ender du altså ikke med at se ud, hun er ved at få ordnet bisserne, hende dér. :D Slikkelapper ser sådan hér ud, et lille lagen af latex, det dækker du så røveren og fissen med.

Velbekomme!

GPO94RL.jpg

Fandt en video, der viser hvordan du kan lave et sådan, ud af et kondom, det er knap så bekostelig en affære. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tzatiki
Iscenesat Virkelighed skrev, for 3 timer siden:

Hvorfor tror du dét? Det virker en kende naivt, ingen af jer kan vide noget om hvordan hun agerer i sit sexliv privat, måske dyrker hun creamepie GB i weekenderne. :) 

Trådstarter, jeg kan anbefale dig at læse denne tråd, eller en af de 10.000 andre tråde, der omhandler selvsamme. :D

Lad være med at kalde mig naiv, tak. Jeg ved, at du selv dyrker ubeskyttet oralsex og det er dit valg. Ingen kan vide noget om noget, når det gælder dette spørgsmål. Men fint hvis du er af den opfattelse, at risikoen ved en dansk glædespige på en etableret klinik er lige så stor (eller lille) som ved at besøge en pige, der slikker og sluger hver dag.

Man skal gøre det man selv føler sig tryg ved.

Del dette indlæg

Link til indlæg
asus365 skrev, for 13 timer siden:

Hej

Som overskriften siger, så er jeg meget nervøs for at kysse og slikke en glædespige, da hun jo har mange mellem benene og i halsen hver dag.

Det er ikke ment som nedgørende, men bare en frygt jeg har for at blive smittet med en eller anden sygdom. Har også takket nej til en ex som er meget ..aktiv..

Er jeg helt galt på den?  

Du har en irationel angst. Den vil næppe forsvinde ved at tale om fakta, smitterisiko m.v. Personligt ville jeg slet ikke købe en seksuel oplevelse, hvis jeg troede at pigen var smittet med noget. 

Reelt kan du jo også bare foresætte med at undgå kys og ubeskytet oral til pigen, hvis det fungere fint for dig. Det er nu ej heller mit indtryk at du kommer i en situation hvor du behøver at forklare og "undskylde" din angst.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
asus365 skrev, for 16 timer siden:

Hej

Som overskriften siger, så er jeg meget nervøs for at kysse og slikke en glædespige, da hun jo har mange mellem benene og i halsen hver dag.

Det er ikke ment som nedgørende, men bare en frygt jeg har for at blive smittet med en eller anden sygdom. Har også takket nej til en ex som er meget ..aktiv..

Er jeg helt galt på den? jeg får nærmest kuldegysninger og vælger fra når jeg læser om GFE da jeg så må forklare pigen at jeg desværre ikke vil kysse hende og kondom på fra start til slut. Det tager hun måske ilde op. Men det er bestemt ikke min intention.

Overanalyserer jeg det hele? kan jeg bare smide fjæset ned i rumpetten og gnave løs? der er få ting jeg hellere ville gøre, men alligevel har jeg en indre stopper der siger nej. 

Er der nogen her i samme båd som mig? hvad er risikoen for at blive smittet med herpes eller andet snask? 

Hjælp! tak  

Jeg tror at du skal fokusere mindre på hvad andre synes og mere på hvor dine grænser går - hvis du kom til mig og ikke ville kysse og slikke, ville jeg da respektere det med et smil - vi er alle forskellige og nogle er mere forsigtige end andre - hvilket du da også er i din gode ret til :) invester du i slikkelapper - eller kondom-modellen - og vid, at vi piger altså ikke bliver fornærmede over ikke at blive kysset - vi dømmer altså heller ikke jer fyre for jeres ønsker indenfor sex - måske især fordi vi får nogle af de mere.. øhm.. interessante og kinky sider af jer at kende ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Piraten
Agetha skrev, for 17 timer siden:

Jeg synes bare folk incl. jeg selv skal acceptere hinandens forskelligheder, alt skal være så teknisk smart og udvikles. Mens sandheden er, intet kan erstatte gammeldags dybde og indsigt i sengen mellem mand og kvinde der ønsker hinanden. 

Der bliver alt legetøj og grænser oversvømmet af lyst, det er trendy at værdsætte nydelsen i hinanden. Uden plastik.

Sex kan sgu også blive for sterilt. At smage en kvinde, nyde hendes duft, at mærke hende rigtigt, lytte til hendes stemme, beundre hendes udseende,uden forbehold, alt sammen uundværligt. Så tager jeg gerne de risici der er forbunden med det:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Iscenesat Virkelighed skrev, for 11 timer siden:

Sådan ender du altså ikke med at se ud, hun er ved at få ordnet bisserne, hende dér. :D Slikkelapper ser sådan hér ud, et lille lagen af latex, det dækker du så røveren og fissen med.

Velbekomme!

Fandt en video, der viser hvordan du kan lave et sådan, ud af et kondom, det er knap så bekostelig en affære. :) 

Så kan man lige så godt købe en pose mozarella ost, varme den lidt op, og slikke på den :mrgreen: Det må være samme fornemmelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Herhid

Der er jo en risiko ved alt,  man kan også risikere at blive kørt over ved at gå over gaden, det er farligt at leve man kan dø af det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anilingus

Har jeg samkvem med en GP er mine forhåndsregler følgende:

Bruger altid gummi, selv ved et simpelt BJ( her tænker jeg alene på mig selv) 

Bruger altid overtrækshandsker, hvis jeg skal bruge egne fingre i  hendes fisse eller røv( her tænker jeg på hende) og tilsvarende handsker på hendes hænder, hvis hun skal noget oppe bagi mig( her tænker jeg på mig selv).

Bruger aldrig slikkelap, fordi jeg elsker at slikke både fisse og røv meget, meget dybt( her tænker jeg på mig selv først og først og fremmest på hendes nydelse alt andet lige er størst når det sker uden og knap så meget på hendes risiko for at blive smittet).

Bliver jævnligt tjekket i hoved og røv, for alt hvad der kan smitte ad den vej( her tænker jeg begge veje).

Fornuft blandet med ufornuft kunne du sige - måske - men pointen er at du selv må finde ud af, hvad du finder rigtigt i øjeblikket...:)

Som @Iscenesat Virkeligheder inde på, ja så ved næsten ingen ret beset om de er 100 % sikre, der hvor de er, mht. seksuelt overførte sygdomme. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anilingus skrev, for 46 minutter siden:

Har jeg samkvem med en GP er mine forhåndsregler følgende:

Bruger altid gummi, selv ved et simpelt BJ( her tænker jeg alene på mig selv) 

Bruger altid overtrækshandsker, hvis jeg skal bruge egne fingre i  hendes fisse eller røv( her tænker jeg på hende) og tilsvarende handsker på hendes hænder, hvis hun skal noget oppe bagi mig( her tænker jeg på mig selv).

Bruger aldrig slikkelap, fordi jeg elsker at slikke både fisse og røv meget, meget dybt( her tænker jeg på mig selv først og først og fremmest på hendes nydelse alt andet lige er størst når det sker uden og knap så meget på hendes risiko for at blive smittet).

Bliver jævnligt tjekket i hoved og røv, for alt hvad der kan smitte ad den vej( her tænker jeg begge veje).

Fornuft blandet med ufornuft kunne du sige - måske - men pointen er at du selv må finde ud af, hvad du finder rigtigt i øjeblikket...:)

Som @Iscenesat Virkeligheder inde på, ja så ved næsten ingen ret beset om de er 100 % sikre, der hvor de er, mht. seksuelt overførte sygdomme. 

Hov glemte du ikke cykelhjelm  - Det kan jo være farligt at ridde.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Man skal gøre det man har der bedst med, ingen kan udtale sig om hvad der er bedst for andre, og alle bør være så voksne, at man ikke nedgøre andres valg. Man vælger selv hvilke risikoer man vil løbe på et så personligt område. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi skal spise grønt, så lever vi længre....vi skal spise groft...så lever vi længre...vi må ikke gå over for rødt....vi må ikke lege på motorvejen, vi må ikke lege med de grimme drenge, vi skal spæne op og ned ad gader og stræder, for at være sunde og fit, der skal gummi på dilleren, så vi ikke får sygdomme, vi skal stemme på det rigtige parti, vi skal have den rigtige mening, vi skal have de rigtige børn, vi skal have den rigtige slags hund, den rigtige slags sexualitet, bo det rigtige sted. like de rigtige ting.

Hvis vi er helt heldige så bliver vi til Lego-klodser og bliver til oldinge på 95 år på et plejehjem hvor ingen gider skifte vores ble.:D:D:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 6 timer siden:

Vi skal spise grønt, så lever vi længre....vi skal spise groft...så lever vi længre...vi må ikke gå over for rødt....vi må ikke lege på motorvejen, vi må ikke lege med de grimme drenge, vi skal spæne op og ned ad gader og stræder, for at være sunde og fit, der skal gummi på dilleren, så vi ikke får sygdomme, vi skal stemme på det rigtige parti, vi skal have den rigtige mening, vi skal have de rigtige børn, vi skal have den rigtige slags hund, den rigtige slags sexualitet, bo det rigtige sted. like de rigtige ting.

Hvis vi er helt heldige så bliver vi til Lego-klodser og bliver til oldinge på 95 år på et plejehjem hvor ingen gider skifte vores ble.:D:D:D

Af denne lange opremsning synes jeg kun, at det farlige ligger i at lege på motorvejen og med grimme drenge. Og hvad er der nu galt med plejehjem? :D:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 2 timer siden:

Af denne lange opremsning synes jeg kun, at det farlige ligger i at lege på motorvejen og med grimme drenge. Og hvad er der nu galt med plejehjem? :D:D

Kære Hr. X

Nu er der sikkert forskel på Plejehjem og plejehjemmet St.Kødlyst....men ellers ser jeg det som et skræksenarie, jeg helst vil ungå!

Jeg tror jeg hellere vælger, at lege ude på motorvejen og lidt med de slemme drenge:D:D

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 1. maj 2018 at 20:30:

Så kan man lige så godt købe en pose mozarella ost, varme den lidt op, og slikke på den :mrgreen: Det må være samme fornemmelse. 

Husk at åbne posen lidt i toppen for at få den fulde nydelse :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...