asus365 0 Skrevet 30. April, 2018 Hej Som overskriften siger, så er jeg meget nervøs for at kysse og slikke en glædespige, da hun jo har mange mellem benene og i halsen hver dag. Det er ikke ment som nedgørende, men bare en frygt jeg har for at blive smittet med en eller anden sygdom. Har også takket nej til en ex som er meget ..aktiv.. Er jeg helt galt på den? jeg får nærmest kuldegysninger og vælger fra når jeg læser om GFE da jeg så må forklare pigen at jeg desværre ikke vil kysse hende og kondom på fra start til slut. Det tager hun måske ilde op. Men det er bestemt ikke min intention. Overanalyserer jeg det hele? kan jeg bare smide fjæset ned i rumpetten og gnave løs? der er få ting jeg hellere ville gøre, men alligevel har jeg en indre stopper der siger nej. Er der nogen her i samme båd som mig? hvad er risikoen for at blive smittet med herpes eller andet snask? Hjælp! tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Drillepind 8 Skrevet 30. April, 2018 Jeg har samme bekymring som dig. Har gjort det flere gange af liderlighed, men jeg har faktisk fortrudt det bagefter. Jeg er stadig ret ung, og det ville virkeligt være forfærdeligt for mig at få herpes. Jeg ved ikke, hvad sandsynligheden er - Jeg tror, den er relativt beskeden, men for mig er det ikke det værd. Jeg ved, det lyder fjollet, men jeg har overvejet at købe slikkelapper/dental dams, som er et lille stykke latexgummi man kan lægge ud over pigens nedre dele. Aner dog ikke, hvordan de vil reagere på det! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 30. April, 2018 Der findes faktisk flere tråde herinde om emnet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 30. April, 2018 Risikoen er som investeringer, jeg tænker at du skal investere i herpes medicin - prøv kopi producenter, det vil lindre eller forebygge behovet for fjæset i snask. Og bare lige....det yderst flabet at din kæreste oplever din fysiske afstand, hvad med et besøg hos lægen og bagefter nyder en herpes fri aften eller behandling. Derfor, investere i den slags medicin. Om 5 år giver alle herpes fri kys Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
asus365 0 Skrevet 30. April, 2018 (edited) Agetha skrev, for 17 minutter siden: Citat Redigeret 30. April, 2018 af asus365 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
asus365 0 Skrevet 30. April, 2018 Agetha skrev, for 16 minutter siden: Risikoen er som investeringer, jeg tænker at du skal investere i herpes medicin - prøv kopi producenter, det vil lindre eller forebygge behovet for fjæset i snask. Og bare lige....det yderst flabet at din kæreste oplever din fysiske afstand, hvad med et besøg hos lægen og bagefter nyder en herpes fri aften eller behandling. Derfor, investere i den slags medicin. Om 5 år giver alle herpes fri kys Tak for dit svar. Men som skrevet er det min exkæreste som bollede udenom med 5 mænd for et par år siden. Gud ved hvor mange det er blevet til siden vi gik fra hinanden. Jeg fik så tilbudt at slikke hende efter nogle år og takkede nej. Hvis det havde været en fast kæreste(troværdig selvf.) så er der ikke noget problem der Lyder ellers som du er meget til oral nydelse? Må jeg spørge om du ikke har bange anelser som jeg har? Jeg er meget uerfaren i dette område med et lavt antal faste kærester. og når jeg nu har nogle investeringer selv, vurderer jeg umiddelbart at det er en dårlig investing at bruge 5 minutter på en livslang sygdom. Ja 5 minutter ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
asus365 0 Skrevet 30. April, 2018 Drillepind skrev, for 20 minutter siden: Jeg har samme bekymring som dig. Har gjort det flere gange af liderlighed, men jeg har faktisk fortrudt det bagefter. Jeg er stadig ret ung, og det ville virkeligt være forfærdeligt for mig at få herpes. Jeg ved ikke, hvad sandsynligheden er - Jeg tror, den er relativt beskeden, men for mig er det ikke det værd. Jeg ved, det lyder fjollet, men jeg har overvejet at købe slikkelapper/dental dams, som er et lille stykke latexgummi man kan lægge ud over pigens nedre dele. Aner dog ikke, hvordan de vil reagere på det! Super råd! tak for det. Kan det også sættes på hendes mund? hehe Jeg er også ung og relativt grøn i området når det gælder one night stands og særdeles glædespiger. Kun engang og det kostede mig 1000 kr for en time og det varede 5 minutter så fred være med det. Så gik hun. Måske tjekker jeg de dental dams Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
asus365 0 Skrevet 30. April, 2018 Selvtilliden er lav nok i forvejen og er grim nok au naturel men måtte lige grine lidt med tanken om det her på mit fjæs. Men man må tage det sure med det søde. I bogstavelig stand. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 30. April, 2018 asus365 skrev, for 8 minutter siden: Tak for dit svar. Men som skrevet er det min exkæreste som bollede udenom med 5 mænd for et par år siden. Gud ved hvor mange det er blevet til siden vi gik fra hinanden. Jeg fik så tilbudt at slikke hende efter nogle år og takkede nej. Hvis det havde været en fast kæreste(troværdig selvf.) så er der ikke noget problem der Lyder ellers som du er meget til oral nydelse? Må jeg spørge om du ikke har bange anelser som jeg har? Jeg er meget uerfaren i dette område med et lavt antal faste kærester. og når jeg nu har nogle investeringer selv, vurderer jeg umiddelbart at det er en dårlig investing at bruge 5 minutter på en livslang sygdom. Ja 5 minutter Helbredet er aldrig en dårlig investering, det tager dig under 3 min at investere i aktier der ikke bør være utro hvis ellers samarbejdet holder, griner. Føj, jeg synes oralsex med fremmede er som at kaste tungen på grill med chili, når det så er sagt skal du ikke banke din ex i hovedet for eget svineri, det fuldstændig forsvarsmekanismer hos mænd med kærester i den branche. Trist for alle parter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Drillepind 8 Skrevet 30. April, 2018 asus365 skrev, for 8 minutter siden: Super råd! tak for det. Kan det også sættes på hendes mund? hehe Jeg er også ung og relativt grøn i området når det gælder one night stands og særdeles glædespiger. Kun engang og det kostede mig 1000 kr for en time og det varede 5 minutter så fred være med det. Så gik hun. Måske tjekker jeg de dental dams Okay. De har dem faktisk på tilbud på sinful.dk: https://www.sinful.dk/catalogsearch/result/?q=slikkelapper. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
asus365 0 Skrevet 30. April, 2018 Agetha skrev, for 2 minutter siden: Helbredet er aldrig en dårlig investering, det tager dig under 3 min at investere i aktier der ikke bør være utro hvis ellers samarbejdet holder, griner. Føj, jeg synes oralsex med fremmede er som at kaste tungen på grill med chili, når det så er sagt skal du ikke banke din ex i hovedet for eget svineri, det fuldstændig forsvarsmekanismer hos mænd med kærester i den branche. Trist for alle parter. Så er vi ikke helt uenige alligevel! Og min eks var ikke i den branche, kun promiskuøs med mange nye partnere om ugen. Og jeg har ikke banket noget i hendes hoved, jeg takkede bare nej tak. Meningen med den kommentar var ikke at nedgøre hende men at forklare at hvis jeg siger nej til en jeg kender så er det 10x nej til en random pige jeg ikke kender. Men tak for svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 30. April, 2018 Hvad er random pige? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
asus365 0 Skrevet 30. April, 2018 Agetha skrev, Lige nu: Hvad er random pige? En glædespige som jeg ikke kender noget til som kommer fra brasilien ella mongolien og bliver i dk i 3 dage og tilbyder oral,dybe kys,sorte kys og blow uden kondom. Dog har jeg det lidt lettere hvis det er en random pige i byen(uden betaling). Giver det mening? Det giver i hvert fald lidt mening i mit hoved. Men jeg er lidt halvfuld så undskyld mit sprog Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
asus365 0 Skrevet 30. April, 2018 Jeg vil dog sige at det er super at der bliver tilbudt alt der nu kan tilbydes. Vi er alle jo så forskellige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 30. April, 2018 Ja og nej. Det også ligemeget når en random pige i byen giver alt uden beskyttelse i fuldskab uden betaling og begge vågner op til til solskin over brazil med fordomsregnbyer' hehehe. Det satme dobbeltkonfekt med radius af herpes. Fantastisk. Sov godt din tosse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
asus365 0 Skrevet 30. April, 2018 Agetha skrev, for 8 minutter siden: Ja og nej. Det også ligemeget når en random pige i byen giver alt uden beskyttelse i fuldskab uden betaling og begge vågner op til til solskin over brazil med fordomsregnbyer' hehehe. Det satme dobbeltkonfekt med radius af herpes. Fantastisk. Sov godt din tosse. Der skal stadig kondom til men det kan være jeg dropper dental dams til hende. Men jo tak og i lige måde. Håber du tog din kopi pille for i aften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 30. April, 2018 asus365 skrev, for 18 minutter siden: Jeg vil dog sige at det er super at der bliver tilbudt alt der nu kan tilbydes. Vi er alle jo så forskellige. asus365 skrev, for 18 minutter siden: Jeg vil dog sige at det er super at der bliver tilbudt alt der nu kan tilbydes. Vi er alle jo så forskellige. Nej, det er ikke fedt. Grænser er attraktive hos det modsatte køn, jeg skal satme ikke kysse en mand der har givet sorte kys. Jeg vil ikke vide det i min forskellighed omkring sex. Og her kunne jeg virkelig fortælle en erfaringsrig oplevelse. Jeg sad engang med en mand altså en forretningstype, meget pæn i et spaabad. Han ville gerne lave urinsex, og tænkte bare.....godt jeg ikke kyssede ham, tænk på alt det urin i munden fra andre. Nej tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14000 Skrevet 30. April, 2018 Drillepind skrev, 1 time siden: Jeg ved, det lyder fjollet, men jeg har overvejet at købe slikkelapper/dental dams, som er et lille stykke latexgummi man kan lægge ud over pigens nedre dele. Aner dog ikke, hvordan de vil reagere på det! Det er nok ligesom at spise bolsjer med papiret på - nej, enten skal det være eller ikke - men du kan jo bare bruge fingrene isåfald - spyt evt. lige lidt på dem først (virker antiseptisk) - eller bed om lidt glidecreme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Drillepind 8 Skrevet 30. April, 2018 Jernsvinet skrev, for 3 minutter siden: Det er nok ligesom at spise bolsjer med papiret på - nej, enten skal det være eller ikke - men du kan jo bare bruge fingrene isåfald - spyt evt. lige lidt på dem først (virker antiseptisk) - eller bed om lidt glidecreme Det er vel i princippet det samme som et blowjob med kondom. Det går vel an, hvis man er nervøs for smittefaren i den givne situation? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
asus365 0 Skrevet 30. April, 2018 Agetha skrev, for 9 minutter siden: Nej, det er ikke fedt. Grænser er attraktive hos det modsatte køn, jeg skal satme ikke kysse en mand der har givet sorte kys. Jeg vil ikke vide det i min forskellighed omkring sex. Og her kunne jeg virkelig fortælle en erfaringsrig oplevelse. Jeg sad engang med en mand altså en forretningstype, meget pæn i et spaabad. Han ville gerne lave urinsex, og tænkte bare.....godt jeg ikke kyssede ham, tænk på alt det urin i munden fra andre. Nej tak. Som sagt godt at alle er forskellige, så længe de er åbne om hvad de tilbyder så man kan tage sin beslutning derfra. Men jeg forstår dig godt. Har det på samme måde. Måske er mit bedste bud at sige til en glædespige at jeg har lige nydt et sort kys og har ikke børstet tænder? Så bliver hun ikke skuffet over mit nej og vi kan hygge videre uden problemer P.S. min mund lugter af lort i forvejen så den køber hun Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 30. April, 2018 Jernsvinet skrev, for 3 minutter siden: Det er nok ligesom at spise bolsjer med papiret på - nej, enten skal det være eller ikke - men du kan jo bare bruge fingrene isåfald - spyt evt. lige lidt på dem først (virker antiseptisk) - eller bed om lidt glidecreme Jeg synes bare folk incl. jeg selv skal acceptere hinandens forskelligheder, alt skal være så teknisk smart og udvikles. Mens sandheden er, intet kan erstatte gammeldags dybde og indsigt i sengen mellem mand og kvinde der ønsker hinanden. Der bliver alt legetøj og grænser oversvømmet af lyst, det er trendy at værdsætte nydelsen i hinanden. Uden plastik. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5095 Skrevet 1. Maj, 2018 (edited) Kondomer- - hmm - ja ok, det er bare ikke brugbart for mig - og at en pige har givet en anden gut et blæs, betyder ikke at hun ikke er dejlig at kysse . Til eksempel mødte jeg i dag tilfældigt en pige som jeg for nylig har været i lag med, og som jeg håber lidt på at komme mere i lag med, hun var sammen med en af hendes eks gutter - men der var kram og kys på munden - skulle jeg rynke på næsen af det? Ikke i min verden Kærlighed er godt - mere kærlighed er mere godt! KF. PS. Og som så mange her siger, er jeg en simpel mand - hjemmelavet kartoffelmos og regelmæssig sex er ultimative krav, så kan jeg bøje mig på resten.. Redigeret 1. Maj, 2018 af KF 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Comeagain 492 Skrevet 1. Maj, 2018 KF skrev, for 3 timer siden: PS. Og som så mange her siger, er jeg en simpel mand - hjemmelavet kartoffelmos og regelmæssig sex er ultimative krav, så kan jeg bøje mig på resten.. (holder mig lige uden for trådens emne, men generelt set så...) hi hi den der er spot on Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tzatiki Skrevet 1. Maj, 2018 (edited) Jeg synes det er fornuftigt at tænke sig om . Jeg tror dog, at der er mange herinde, der vil hævde, at de har givet glædespiger oral er utal af gange uden at være blevet smittet med noget. Jeg er selv meget forbeholden for at modtage ubeskyttet oral og give oralsex til en GP. På de fleste danske klinikker giver ingen piger ubeskyttet oral og generelt er der her stor fokus på sikker sex, så derfor vil risikoen ved at give pigen oralsex her også være meget lille. Redigeret 1. Maj, 2018 af tzatiki Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 1. Maj, 2018 tzatiki skrev, for 4 minutter siden: Jeg synes det er fornuftigt at tænke sig om . Jeg tror dog, at der er mange herinde der vil hævde, at de har givet glædespiger oral et utal af gange uden at være blevet smittet af noget. Jeg er selv meget forbeholden for at modtage ubeskyttet oral og give oralsex til en GP. På de fleste danske klinikker giver ingen piger ubeskyttet oral og generelt er der her stor fokus på sikker sex, så derfor vil risikoen ved at give pigen oralsex her også være meget lille. Hvorfor tror du dét? Det virker en kende naivt, ingen af jer kan vide noget om hvordan hun agerer i sit sexliv privat, måske dyrker hun creamepie GB i weekenderne. Trådstarter, jeg kan anbefale dig at læse denne tråd, eller en af de 10.000 andre tråde, der omhandler selvsamme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg