Hop til indhold
love ass

købesex

Recommended Posts

hej brugere på Eroguide.dk,

af forskellige private årsager overvejer jeg at begynde at benytte købesex udover min fast partner.

Jeg kunne derfor godt tænke mig at høre fra andre i sammen situation hvordan i klare det praktiske - med andre ord gode råd til hvordan man bedst griber det an, når man gerne vil opstarte denne "hobby", er der nogen/noget man skal styre udenom? hvilke problemer kan man styre uden om og hvordan? og hvad der ellers måtte være af gode råd/tanker :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Hejsa Kollega. :lol:

Et par gode råd :D

Brug aldrig din normale mobil til kontakt, køb istedet en brugt

eller anskaf dig et billigt simkort du kan tanke på og brug kun det til kontakt

så står du nemlig ikke en dag og skal forklare opkald til damen, fordi du

vil 100% sikkert glemme at slette et en dag, og du kan også risikere en

af damerne ringer op selvom det ikke er kotume!! :o

Ligeledes surfer du efter den slags og har evt kontakt via mail

så opret en hotmail og husk ALTID at slette dine mails også på hotmail

fordi konen/kæresten/datteren / sønnen kan logge ind ved et uheld og så er du på

skideren.. :roll:

Husk også hvis du surfer på din PC at surfe anonymt det kan indstilles på din pc

og din browser, så er der ingen der ved et uheld kan se hvilke sider du har besøgt.. :?

Og tal aldrig til andre kolleger venner om din last, hold det 100% for dig selv

andre kan tale over sig, møder du en bekendt på et etablissement så gør det ikke

så meget for han er der jo i samme ærinde.. :P

Find på plausible forklaringer på hvor du har været og lade være med som jeg så en

fyr på venuslogen at fortælle i detaljer om sine besøg og med personlige detaljer

hans kone opdagede det en dag , da tider og steder passede med hans fravær.. :)

Tro endelig ikke at din samlever er dum.., gem aldrig sedler med telefonnumere

og adresser, jeg smider det ALTID væk med det sammen så hellere finde adressen

2 gange mere!!! :P

Passe du på så kan du have det sjovt i mange år med din "Last" :mrgreen:

Og lad f eks være med at flyve til Berlin eller andre steder

tænk hvis der kom en askesky eller strejke så står du der med

håret i postkassen, vil du endelig til Tyskland så gør som jeg

Kør selv eller følg med på en tur sammen en kammerat, det har jeg tit gjort :P

Så tænk dig om, det kan sgu hurtugt gå galt og det var jo træls

at miste konen kæresten grundet en tanketorsk.. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Knajten

Tak for dit hurtige indspark :) det er nogen gode "staldtips", jeg har allerede oprettet en hotmail konto for at undgå at nysgerrige øjne ;)

Jeg havde ikke lige tænkt over det med mobilen.

Jeg har læst de gode anmeldelser om tyskland, og overvejede lidt det som en mulighed, men du har da helt ret i det med en askesky eller strejke :o . Jeg bor i Kbh så en kør selv tur til tyskland er lidt svær at forklare - besøgene skulle gerne kunne klares i dagtimerne. Har du et job der kræver rejser eller hvordan forklares den bedst?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Nu bor jeg i Jylland, så en tur til Flensborg eller Hamborg er jo ikke så svært

skal man f eks til Wagenfeld ved Bremen så er det 4 timers kørsel ud og hjem.

måske er jeg lidt for overpylret , men da jeg kender murphys lov som siger

at kan noget gå galt så sker det ofte..

Så nej jeg kan sgu ikke dampe til tyskland flere dage, noget andet er

jeg har heller ikke råd, man skal også passe på der med at bruge flere

penge end man har råd til, det er jo træls hvis børn og kone skal undvære

mad og andre ting fordi du har været på grissebasse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Knajten har allerede givet en række gode fif, men jeg bidrager også gerne med et par.

Selv bruger jeg kun telefonbokse, når jeg optager kontakt. Bruger du mobil, så gå ind på eniro og lignende sider og få slettet dit nummer, så du ikke kan spores ad den vej.

Brug aldrig, aldrig en klinik i nærområdet, lige meget hvor fristende stedet/pigen kan være. Det vil sgu' være for pinligt, hvis f.eks din genbo ser dig smutte ind et sådant sted, uden at du har opdaget vedkommende forinden.

Hav altid en forklaring i baghånden om, hvorfor du er, hvor du er på et givet sted/tidspunkt, hvis du alligevel skulle rende på en bekendt.

Jeg plejer altid at tjekke stedet og omgivelserne ud på forhånd. Enten via billeder/kort på Krak eller google earth. Jeg kan også finde på bare at gå forbi "tilfældigt" en dag for at orientere mig. Helst på nogenlunde det tidspunkt, jeg regner med, at besøget skal finde sted. Så får man også et indtryk af trafiktætheden i området. Ud fra disse indtryk kan jeg bedre planlægge, hvordan jeg vil nærme mig stedet, når det bliver alvor.

Jeg har heller aldrig kørekort og lignende identifikationspapirer på mig. Risikoen er her, hvis man skulle få hjertestop midt i seancen. Jeg opererer også altid under "kunstnernavn".

Håber, du kan bruge noget af dette.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nody

Hej

Der er mange ting at tage forbehold for, når man skal ud og lufte tissetrolden :)

Mange af de ovennævnte råd er gode, nogle måske lige paranoide nok, men alt afhængig af din situation er forsigtighed altid en dyd :)

Hvis du er i fast forhold er her et uhyre vigtigt råd, hvis du lige som undertegnede gerne vasker sjoveren og dig selv efter brug, hvilket altid er en god idé af hensyn til erotiske og andre dufte, så er det en god idé at bruge neutral sæbe. De fleste damer/steder har en sådan liggende, men vær opmærksom.. kvinders lugtesans må ALDRIG undervurderes :D

Andre kvinders parfume eller fremmed sæbe, samt brændt gummi (kondomer) kan de lugte på kilometers afstand :lol:

Men ellers rigtig god fornøjelse, med en smule omtanke er det ikke så farligt endda.

Nody

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Andre kvinders parfume eller fremmed sæbe, samt brændt gummi (kondomer) kan de lugte på kilometers afstand

Nody

Ja, som en gammel bekendt engang sagde: "hold fremmed fisse og klatgæld mindst 10 km væk fra hjemmet"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...