Hop til indhold

ODENSE - THAIMASSAGE/NURUMASSAGE UDFØRES AF SMUKKESTE UNGE TYSK/THAI PIGE MED STORE DEJLIGE BRYSTER - DØGNÅBENT

Featured Replies

Skrevet

Så tog jeg en for holdet:

https://annoncelight.dk/showad/239785

Det kunne godt betale sig :)

Billederne er 100 % ægte, hvis det kan gøre det. Mega flot og lækker thai med store lækre bryster! Jo, hun er kun halvt thai, men det er helt fint.

Okay massage, dejlig blow og lækker sex. Jeg holdt ikke længe med det kønne ansigt og den lækre krop.

Hun er her i tre uger og regner ikke med at komme tilbage, så det er nu eller aldrig :)

P.S. Hun regner i tid og ikke i ydelser. Jeg tog 30 minutter til fair pris, som havde det været en østpige.

Skrevet

Hvor er priserne og et nummer 

Skrevet

Er der flere der har været forbi og kan bekræfte at hun er ægte? 

Og kender i hendes priser? 

Skrevet
PEQS skrev, 1 time siden:

Er der flere der har været forbi og kan bekræfte at hun er ægte? 

Og kender i hendes priser? 

Tror at når "Københavnersnuden" skriver billederne er ægte kan du godt regne med det er rigtigt. Han har skrevet så mange indlæg der ikke har været draget tvivl om - så han er rimelig troværdig. 
Når der skrives 30 min som havde det været en østpige er det nok omkring 800 kr vil jeg tro. Det står dog for min regning hvis det ikke er sandt. :-) 

Skrevet

Jeg er enig med "Lille og tyk" ;) angående trådstarteren og ville egentlig gerne have besøgt hende i dag, men hendes annonce er ikke blevet fornyet. Da der er kommet en annonce for en anden pige tror jeg desværre ikke hun er i Odense mere.

Edit: Jeg kan se at annoncen faktisk er blevet fornyet her sidst på eftermiddagen.

Redigeret af Den Lange

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.