Hop til indhold
Mikkel K

Dansk mulat med kæmpe naturlige bryster

Recommended Posts

Jeg har besøgt hende her en enkelt gang:

https://annoncelight.dk/showad/170231

Hun er en dansk mulat på ca. 40 år. Hun er buttet med store bryster, som rigtig nok er ægte (ingen silikone), men de er opereret, så der er tydelige ar omkring brystvorterne og ned langs brysterne. Måske en form for brystreduktion. Det er lidt ærgerligt, når der er så mange ar.

Da hun er ret buttet, er der også en rimelig stor mave og store lår. Hun virker sød og rar. Frisk type. Lidt "amatør" agtigt. Jeg tror ikke hun har super mange besøg.

Jeg besøgte hende privat i København. Jeg kunne ikke få et bad.

Selve akten var middel-ok. Da hun er ret stor, er det begrænset hvor stor bevægelighed der var fra hendes side. Hun lå bare på ryggen. Ansigtet var sødt nok, og hun kyssede.

Jeg synes det var lidt bøvlet at få lavet en aftale. Først svarede hun. Så hørte jeg ikke noget i et par dage. Så prøvede jeg igen. Osv. Men det lykkedes. Jeg tror dog ikke, jeg orker det igen. For meget bøvl, og en middel oplevelse.

Redigeret af Mikkel K
Mangel på tekst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mikkel K skrev, for 1 time siden:

Jeg betalte 1.000 kr. for 30 minutter. Hun holdt ikke øje med tiden på nogen måde, som nogle meget "professionelle" gør.

Hvis du er til mørke piger, så vil jeg anbefale dig at besøge Brenda på Hvidovrevej. Byens bedste ægte bryster! Hun taler også perfekt dansk, 600kr 30.min dansk og :) gensidig fransk. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Smørhulsbarnet skrev, 1 time siden:

Hvis du er til mørke piger, så vil jeg anbefale dig at besøge Brenda på Hvidovrevej. Byens bedste ægte bryster! Hun taler også perfekt dansk, 600kr 30.min dansk og :) gensidig fransk. 

Hende kender jeg godt. Besøgte hende et par gange for et par år siden. Sød og venlig, men sexen er lidt "mekanisk".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 6 minutter siden:

Hende kender jeg godt. Besøgte hende et par gange for et par år siden. Sød og venlig, men sexen er lidt "mekanisk".

Har én af jer et link  til hende?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, den 30/4/2018 at 16:05:

Har også besøgt hende. Flot krop og utrolige dejlige bryster. Fik fransk og  spansk samtidlig på skift da jeg er ret vild med spansk med sut på den anden side af brysterne når man støder.

Lidt for meget rytmisk stil og ikke så go til ramdom forlystelser.

Go til prisen ..det er hun og utrolig sød og venlg og sexet hvis man er til choko  buttet piger .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Eron
Kim Madsen skrev, for 10 timer siden:

Har også besøgt hende. Flot krop og utrolige dejlige bryster. Fik fransk og  spansk samtidlig på skift da jeg er ret vild med spansk med sut på den anden side af brysterne når man støder.

Lidt for meget rytmisk stil og ikke så go til ramdom forlystelser.

Go til prisen ..det er hun og utrolig sød og venlg og sexet hvis man er til choko  buttet piger .

Er hendes franske øko? Og kysser hun med tungen? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eron skrev, for 12 timer siden:

Er hendes franske øko? Og kysser hun med tungen? 

100% øko da jeg var hos henne ca 1 pr tilbage og frække tungekys. Ved ikke om hun stadigvæk gør dette. Men ring/sms og spørg henne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...