Hop til indhold

Recommended Posts

Hej venner.

Jeg er ikke super rutineret i thaimiljøet.

Jeg har ofte tænkt på hvad tantramassage er?
En der kan forklare mig det? :)

 

- mj.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tantramassage er meget forskelligt.

I thaiverdenen, er det ikke helt det samme som andre steder med tantramassage ;-)

Min opfattelse er den, at på thai-stederne, handler det ikke så meget om energi og kuldalini, mv....mest en omgang b2b med happy engang ;-)

Hvis du oprigtig er interesseret i tantramassage, så opsøg et sted hvor der rent faktisk tilbydes den slags, altså på et ikke-thai sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har modtaget mange tantramassager igennem tiden, og nogle gange har det været en rigtig god oplevelse! Andre gange har det været en omgang oliesjaskeri. De fleste gange, har dog været gode. Tantramassagen er en blid oliemassage, hvor massøren forsøger at pirre dig med lette sensuelle strøg igennem massagen. Når du ligger på maven, vil hun ofte også strejfe dine ædlere dele. 

Sig til hvis du har flere spørgsmål :-)

Redigeret af Drillepind

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som Drillepind skriver, er det en blid omgang pirring. Forvent ikke ordentlig massage, og forvent frem for alt ikke rigtig tantra - det har thaierne ikke begreb om. Men til gengæld kan de så meget andet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt mere konkret kan man vist godt regne med, at den søde thai-pige med sin rutinerede hånd håndterer din pik. - Om hun bringer dig til udløsning, kan der være tvivl om, - eller det evt. kræver en lille mer-betaling.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, for 2 timer siden:

Lidt mere konkret kan man vist godt regne med, at den søde thai-pige med sin rutinerede hånd håndterer din pik. - Om hun bringer dig til udløsning, kan der være tvivl om, - eller det evt. kræver en lille mer-betaling.

Har aldrig oplevet at det var inkluderet i prisen. Det har personligt kostet mig merbetaling hver eneste gang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Drillepind skrev, for 15 minutter siden:

Har aldrig oplevet at det var inkluderet i prisen. Det har personligt kostet mig merbetaling hver eneste gang. 

Ja - du er i dine drifters vold.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...