Hop til indhold
Guest MadsAalb

Useriøse SB i Nordjylland

Recommended Posts

Guest MadsAalb

Hej

Jeg er tilbage på SD  igen igen :)

Jeg har været i kontakt med nogle useriøse

 

https://sugardaters.dk/show?alias=lady97

Meget sporadisk til at svarer og aldrig op til en aftale

 

https://sugardaters.dk/show?alias=Stenbuk94

Vil ikke lave en aftale da det blev seriøst

 

https://sugardaters.dk/show?alias=FrøkenFun

har aldrig tid, vi aftaler en dag og så kommer hun ikke online og så aftaler vi en du dag og samme mønster.

 

Andre der har samme oplevelse.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222
MadsAalb skrev, den 2/5/2018 at 16:30:

Så kom der endnu en på listen

 

https://sugardaters.dk/show?alias=Hende1851

Overholder ikke aftale, og det er sku træls at være på et hotelværelse og pigen ikke dukker op.

Det er SQU da også ret naivt. Et godt råd er:: reserver værelse, men lej det IKKE før du har set pigen dukke op og være indforstået med at gennemfører. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MadsAalb

Så er jeg ret naiv, jeg gør det altid sådan og er "kun" blevet brændt af 2 gangen.

 

Til gengæld er det værelset ikke spildt hvis der findes en anden at lege med :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222
MadsAalb skrev, for 3 timer siden:

Så er jeg ret naiv, jeg gør det altid sådan og er "kun" blevet brændt af 2 gangen.

 

Til gengæld er det værelset ikke spildt hvis der findes en anden at lege med :)

 

Så nemt er det altså ikke at finde en aftale til samme dag

På mange hoteller er det heller ikke muligt at gå direkte op på værelserne hvis man ikke bor der. Og så gir det slet ingen mening at leje det forud.

Og når hun ved du allerede har brugt penge på et værelse har hun krammet på dig til at stille nye krav og måske kræve ekstra betaling for visse ting

Hvis man tænker med pikken i det her game så ender man altid med at blive taget i røven ( undskyld udtrykket)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MadsAalb

Cabinn som jeg altid anvender kan du komme direkte op på værelset.

De to gange jeg er blevet brændt af er det lykkes mig at finde en afløser, jeg er nok bare mere heldig end dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg søger som regel en, jeg kan besøge, men ellers foretrækker jeg motel. 

Jeg har prøvet at bestille motel samtidig med, at jeg betalte maden på restauranten 

Redigeret af Den grå

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Jeg traf en sugarbabe for lang tid siden og pludselig ville hun kun se mig og ingen andre, trods jeg sagde at hun gerne måtte se andre. Jeg ejer jo ikke din røv.

Jeg har også brugt oceaner af unødvendigt tid på Diva´er som ikke ville have sex for kr, dem som kostede en bondegård og de som faktisk brugte det som ren indtjening.

Jeg har ikke været bruger på SD i mega lang tid og kom ind på emnet en aften hvor min sugar og jeg lå i sengen. Snakken om hvordan det er og være sugarbabe i forhold til at være glædespige. Og antallet af seriøse piger og mænd. Jeg kunne vældig godt tænke mig og se en sugarbabe over skuldren og med egne øjne lure på hvad der sker.

Hun oprettede en profil og bum der væltede beskeder ind.

Ca 1 uge senere måtte jeg lige lure antallet af fyre hun havde lavet seriøs aftale med og jeg blev overrasket over at tallet var 0..Ingen af de fyre som skrev kunne tage sig sammen, mange blev pigefornærmet, blokere hende eller hun selv blev nødt til at blokere de fyre som slet ikke fattede noget.

Efter dette må jeg erkende en ting, fyre som kvinder er godt nok blevet useriøse siden jeg var der

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...