Hop til indhold
jenslillemandhansenv2

Fælles tur til La Vita, Wallenhorst.

Recommended Posts

Fælles tur til Osnabrück.

Del 1 af 2.

MadDogAarhus havde inviteret til fælles tur til besøg på La Vita, efter ganske kort korrespondance blev vi enige om følgende, fredag besøg på Total Club Osnabrück http://www.totalclub-osnabrueck.com/pauschalclub/ , Lørdag besøg på La Vita https://www.clublavita.de/ . MadDog havde meldt sig som chauffør.  Planlægningsfasen var begrænset til bookning af hotel. Fortæring, tisse pauser og øvrige attraktioner var på aller modigste vis overladt til tilfældighedernes skæbne. Her skal dog nævnes, at der på kørerturen derned blev indtaget en ganske hæderlig slidesalat med æbler, Ingridmarie hvis jeg skal komme med et gæt. Vel ankommet på Gasthaus Witte http://www.gasthaus-witte.de/hotel.html bliver baggage hurtigt afleveret på værelset, og turen fortsætter i raskt tempo mod Total Club.

Total Club, Osnarbrück

Ankommet fik vi at vide, at der grundet ”Party” om lørdagen kun var seks piger til stede, OK sådan må det være. Efter bad indtages møde rummet. Grundet almen forvirring og opstemthed, indser jeg til min store skuffelse at jeg har glem min fyldepen og notat blok. Grundet dette fakta, bliver min beretning herfra primært omkring stemningen på klubben, dog med 3 seance beskrivelser der hver især var oplevelser i absolut særklasse, hver på deres måde.

Pigerne er pænere på hjemmesiden end i virkeligheden, dog stadigvæk pæne piger. Dette er en no-approach klub, dvs du skal henvende dig til pigerne, det ødelækker lidt af feststemningen, ikke at der er dårlig karma på klubben, men der er sku ikke meget feststemning, heldigvis havde jeg jo selskab af MadDog, så han og jeg prøvede efter bedste evne at starte festen, ikke den store succes, jeg tror sku at det kun var ham og jeg der havde en fest, tak for det MadDog. Seks gange på kammer, tre jeg ingen erindring har om.

 Fuld damp på kedlerne:

Går på kammer med en meget pæn pige og muligvis den pige der den aften har det bedste humør. Jeg ved ikke lige hvad der går igennem mit hoved, mit indre ur-dyr tager magten, der går melding til fyr-rummet om at alle kedler skal fyres op på max. Hun får så meget lille-jens som der på nogen mulig måde kan hives af stald. Efter seancen takker hun for meget god sex og vi aftaler at gentage succesen.

På et tidspunkt sidder hun med MadDog i en sofa, hun invitere mig derover, fedt tænker jeg, så skal vi da måske have anden tur, men som ved et trylle slag er hun og MadDog gået på kammer, hvad fanden var det, jeg blev lidt små stødt på manchetterne. De kommer tilbage, MadDog beretter med et glimt i øjet ”hun er bange for dig, der er alt for meget mand i dig og dit lem er som en kæmpe totempæl”.  Ægte og ærligt hun sagde sku tak for god sex, så hvad der lige skete kan kun ”Flat-Rate” guderne vide.

En bums og mellem 5 og 7 hudorme.

Går på kammer med en ganske pæn tøs, da vi skal i gang må der hverken slikkes, nusses eller faktisk noget som helst, ok tænker jeg der skal gåes stille til værks (måske er hun blevet advaret af før omtalte pige) jeg foreslår at vi starter med at jeg giver hende lidt massage, her plejer jeg sku at tage point, øh siger hun, måske du lige kan ordne den bums jeg har på ryggen, mig hvor, ja lige her siger hun, jammen det kan jeg da godt, ud klemmes nu en ganske lille bums.

Hun vil så give mig massage, nuvel, hvis det er sådan hun vil starte så ok for mig, vi når aldrig til nogen former for sex, hun mener at hun hellere vi rense mig ryg for hudorme, nu lider jeg ikke svært af hudorme, men seancen var så ur-komisk at jeg bare måtte fortsætte og se hvor hun ville hen. Hun begynder systematisk at afsøge min ryg for hudorme, blikket arbejder som en pressions rader, hendes fingere klemmer rutineret og ganske smerte frit når noget findes, ja siger hun, jeg fjerner også hudorme fra min mors ryg. Hvad fanden skal din mor blandes ind i det her for? Skit pyt livet giver sommetider en anderledes oplevelse, det her var så en af dem.

En tyk cigar fra Havana.

Jeg tænder på ingen måde på sorte piger, jeg anser ikke mig selv for racist, jeg tænder bare ikke på sorte piger. MadDog havde drillet mig lidt om jeg da ikke skulle prøve :http://www.club-girls.com/girls/neu-luna/

Nej tak, men MadDog tager en tur med hende, han vender til bage med et kæmpe smil og et vildt blik i øjnene, du skal altså prøve hende, jeg kan godt se at det har været vildt. Jeg går over til hende, jeg tænker vi skal starte med en lille konversation, men nej hun tager resolut min hånd, og vi går på kammer. Jeg ser aldrig hendes phisse endsige rører ved hende. Hun kommandere mig ned at ligge på sengen og går i gang med mund og tunge og det være sig som i overalt, hold kæft jeg kommer voldsomt, måske i hendes mund måske over egen mave jeg ved det ikke helt, men føj det var godt, inden jeg får set mig om er hun gået ud af værelset.

Har tidligere besøgt denne klub med 110% succes. Denne aften var anderledes, jeg fortryder ikke besøget, og havde alt i alt en dejlig aften ikke mindst grundet samværet med MadDog.

De 3 øvrige sex seancer var lige nøjagtigt godkendt, men ikke noget specielt.

Et lidt morsomt indslag. 

Der er et par meget unge gutter på klubben, jeg er sikker på at det var deres første besøg, de sidder primært uden for og drikke øl og ryger vand-pibe. Jeg spørger dem et par gange om de ikke skal være sammen med pigerne, de mente at tobakken i vand-piben ville give dem ekstra styrke. Jeg kikker kl. ca. 24.00 ud af den store glas dør, det er nu mørke uden for, det er koldt og regner ledt. De to unger svende ligger uden for, sammenkrøllet, på en kæmpe stor sække stol, en eller anden behjertet sjæl har dog været så elskværdig at lægge en mængde håndklæder over dem. De to unger svende ligger meget fredfyldt tæt sammen, beskytte mod naturens kræfter af håndklæder, ikke et eneste håndklæde er krøllet men er pænt glatte ud over de sovende.

Del 2 følger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...