Hop til indhold
mcpiper

Jackie, vestergade 37, randers

Recommended Posts

Set fra mine øjne er gudesmuk så meget sagt. Hvis jeg skal beskrive hende har vi her med en uerfaren og genert pige at gøre. Hun har et par gode store lunger, og mht til resten af kroppen vil jeg sige der nok er lidt for mange kilo i den standard som DAO plejer at holde sig. Hun er ikke tyk men lidt for mange kilo på sidebenene og måsen til min smag. 

Af hensyn til servicen går hun grundigt igennem hele kroppen med massagen  men det føles mere som en aen end decideret massage. Der er meget lidt trykken

På sex niveauet man man også tydeligt mærke hun er ret uerfaren. Men blowjobbe t kan jeg stærkt anbefale, det mestre hun sgu. Fik en times FP til standard DAO pris.

I det prisleje syns jeg ikke jeg fik hvad jeg betalte for denne gang, så det er ikke en pige jeg får besøgt igen. 

Diskretion : 7 af hensyn til dørpariet. Fik hilst på slagteren som tydeligvis var misundelig på vej ud fra butikken

service: 6 men kun fordi hun leverede en go guffer.

lolaler. 9 Man kan tydeligt se ejer interessere sig for nogle bekvemmelige lokaler. Helt i top

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mayday skrev, for 56 minutter siden:

Set fra mine øjne er gudesmuk så meget sagt. Hvis jeg skal beskrive hende har vi her med en uerfaren og genert pige at gøre. Hun har et par gode store lunger, og mht til resten af kroppen vil jeg sige der nok er lidt for mange kilo i den standard som DAO plejer at holde sig. Hun er ikke tyk men lidt for mange kilo på sidebenene og måsen til min smag. 

Af hensyn til servicen går hun grundigt igennem hele kroppen med massagen  men det føles mere som en aen end decideret massage. Der er meget lidt trykken

På sex niveauet man man også tydeligt mærke hun er ret uerfaren. Men blowjobbe t kan jeg stærkt anbefale, det mestre hun sgu. Fik en times FP til standard DAO pris.

I det prisleje syns jeg ikke jeg fik hvad jeg betalte for denne gang, så det er ikke en pige jeg får besøgt igen. 

Diskretion : 7 af hensyn til dørpariet. Fik hilst på slagteren som tydeligvis var misundelig på vej ud fra butikken

service: 6 men kun fordi hun leverede en go guffer.

lolaler. 9 Man kan tydeligt se ejer interessere sig for nogle bekvemmelige lokaler. Helt i top

er photos ægte ...

altså forholds nye og vellignende, er de sådan - da hun lige kom til danmark - men nu har dansk mad og kage sat sine spor eller er det en helt anden pige på photos ....? 

altså ud fra din beskrivelse, syntes jeg ikke det helt passer på dem nemlig ... ;) 

det photo hvor der står happy .... det tror er ihvertfald en fin lille sag ... :) 

 

Redigeret af thomas 123

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja bryststørrelsen skal nok passe, men du skal nok ligge 8-10 kg på vægten i forhold til de billeder man ser. De kunne sagtens være 5 år gamle

Redigeret af Mayday

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mayday skrev, for 35 minutter siden:

Ja bryststørrelsen skal nok passe, men du skal nok ligge 8-10 kg på vægten i forhold til de billeder man ser. De kunne sagtens være 5 år gamle

Tak for dit perspektiv, jeg har personligt aldrig mødt pigen eller været på stedt. Men hvis det billede er 5 år gammelt, er det nok ikke erfaring hun mangler, nærmere tegn på et lavt service niveau eller mangel på arrangement..

Kan selvfølgelig forklare hvis hun har været ude af branchen i 5 år.. Men det virker usandsynligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...