Hop til indhold
Gæst

Angkor - vagtskifte?

Recommended Posts

Gæst

Var forbi Angkor igår, men mødte ingen af de piger som jeg plejrede at besøge, og liste af piger på deres annonce og website tyder ikke på at de er der længere. Er der nogen som ved om der er kommet ny management og hvor man evt. finder den gamle?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stedet er jo kendt for at benytte turister.

De er her typisk 3 måneder af gangen, så hyppig udskiftning skal du nok regne med på dette sted.

Redigeret af Thaiuser

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er udemærket klar over at der er stor udskiftning på alle thai kliniker, men det plejre at ske løbende, og ikke alle på engang. Dertil kommer at Angkor har haft rimelig stabile piger det sidste års tid. Sidst jeg var der (nok et par mdr. siden), var mutter en som kunne dansk. Hun er der tilsyneladen heller ikke længere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lovens lange arm har vist været forbi. Det virker for mig lidt som om der er sat ekstra fokus på pigernes arbejdstilladelse på thaistederne. Derfor heller ikke mange nye "import" piger på stederne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...