Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har været der et par gange inden for de sidste par år ca.  Og jeg har været meget tilfreds, så kan godt anbefale stedet. 

Jeg har tror jeg har fået massage af en som hedder Nad / el Nat. 

Men jeg kan ikke udpege hende på billedet for dig.  Jeg ved heller ikke hverken mamasan er eller hvordan hun ser ud.

Men jeg vil gerne følge tråden her. 

Hvem mener du er Mamasan?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der for nylig. God massage, godt ekstra tilbud, sød og ganske køn pige, der talte godt dansk. Jeg så en anden lidt ældre og mindre køn. Så desværre ikke noget til Mamasan. Enig i at hun godt kunne friste ;-).

Del dette indlæg


Link til indlæg
PeeHairy skrev, for 16 timer siden:

 

Hvem mener du er Mamasan?

 

Jeg vil mene at det er ejeren (Mamasan) der er afbilledet, men jeg er ikke 100% sikker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

Mama er Sofia, eller Soffi, og er hende på billederne.

Før i tiden i Roskilde var hun også aktiv som massør m.v., men jeg tror hun har trukket sig lidt tilbage og styrer tropperne. Mødte hende for en uges tid siden, men udover et knus som gensyn fra gamle dage fik jeg ikke andet, tror det er 4-5 år siden jeg sidst har fået massage af hende selv. Så forvent ikke massage fra hende hvis du møder hende.

Men hun er god til at styre en pæn klinik med skiftende piger, der også kan lokkes til diverse mere udviddede massageopgaver...

Redigeret af Tatra

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...