Hop til indhold
kristian_andersen

Anja Finkenstrasse

Recommended Posts

Har lige været en tur forbi Anja på Finkenstrasse: http://www.fair-girls.de/Flensburg/386

Iflg annoncen er hun 28 år, hvilket desværre ikke helt holder. Jeg vil tippe hende til ca. 33-34.

Hun er slank, og har dejlige store bryster. De hænger en lille smule, men det er vel naturligt i den størrelse, med mindre de er pumpet med silikone.

Hun har et kønt ansigt, og er meget smilende. I det hele taget virkede hun utrolig glad.

Hun bad velkommen iført dejligt lingeri, der afslørede hendes store bryster, og gad et dejligt varmt og vådt kys. God start.

Vi aftalte 30 minutter til 50Euro, hvilket vel er standard pris i byen. Efter et bad var jeg klar, og trådte ind i hendes arbejdsværelse. Anja var ved at tage BH'en af, og som den gentleman man er, hjalp jeg hende selvfølgelig.

Vi startede med at kysse i et par minutter, hvilket jeg ikke har oplevet før, men det virkede på en eller anden måde bare rigtigt at gøre. Herefter en solid omgang fransk med gummi (Jeg vil ikke uden). Anja lever sig meget ind i opgaven, og det var super frækt.

Efter 4-5 minutter var det hendes tur, til at få fransk og finger. Hun bliver meget hurtigt meget våd, og hendes stønnen virkede virkelig ægte. Plejer at have disse piger mistænkt for at fake, men ikke denne gang. Efter ca. 4 minutter fik hun en lille orgasme, men bad mig blive ved. Og efter yderligere 3-4 minutter, fik hun en kæmpe sprøjteorgasme. Det har jeg aldrig oplevet med en massagepige før.

Herefter gik vi i gang med at knalde, og hun giver den virkelig gas! Den eneste jeg har oplevet der giver den lige s meget gas, er Julia ved banegården i Flensburg.

Alm missionær, doggy, fra siden, mere fransk osv. Der var virkelig smæk på. Til sidst måtte jeg overgive mig, og fyrede kanonen af mens jeg knaldede hende i doggy! Ville egentlig have gjort det mellem hendes bryster, men jeg nåede ikke at spørge.

Vi faldt begge om på sengen, totalt gennemblødte og afkræftede. Da jeg diskret kiggede på uret, kunne jeg se at der var gået 50 minutter. Sikke en omgang.

Jeg tog efterfølgende et bad, og fik et super frækt kys med på vejen.

Absolut anbefalelsesværdigt!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ak ja. Spørg, om jeg er misundelig. Gid vi her på Sjælland kunne opleve det samme ved at køre over Øresundsbroen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har i dag lige været en tur forbi Anja på Finkestrasse - og må sige jeg fik en super oplevelse.

Jeg har en tendens til at vælge de helt unge piger, og dermed også enkelte ærgelser på den konto. Derfor gik jeg i dag bevidst efter en ikke alt for ung pige - og jeg blev meget positivt overrasket.

Døren blev åbnet med et kæmpe smil og så lige ind i et par flotte øjne og et rigtigt sødt ansigt, ikke det smukkeste jeg har set, men hun har en rigtig dejlig og fræk udstråling og som Kristian Andersen har beskrevet en rigtig flot slank pige som også har noget elegant over sig.

Smukke piger er der jo mange af, men ikke med et så positivt og imødekommende væsen. Jeg tænder ganske enkelt ikke på en pige som ikke har den rette udstråling - for min skyld hellere lidt mere ordinær, og så istedet en dejlig udstråling.

Anja er meget sød, og giver den godt med gas med god indlevelse og fræk øjenkontakt, men hvis det skal være hårdt og råt, tror jeg man skal se sig efter en anden type.

Jeg fik en dejlig GFE oplevelse som der skal betales lidt ekstra for, men de 20 euro var givet godt ud. Alt i alt 70 euro for en halv time, hvor jeg tænker tilbage på en oplevelse som jeg vil huske længe.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Anja i går

Kan helt tilslutte mig andre indlæg. hun har en rigtig flot krop i forhold til hendes alder, og er med på alt.

Eneste minus var - dørklokken ringede tre gange på de 40 min. jeg var der. Hun fortalte at hun havde rigtig mange faste gæster, og de bare måtte vente. Der stod én uden for i gangen, og sad en i bil og ventede :o

Del dette indlæg


Link til indlæg

Eneste minus var - dørklokken ringede tre gange på de 40 min. jeg var der. Hun fortalte at hun havde rigtig mange faste gæster, og de bare måtte vente. Der stod én uden for i gangen, og sad en i bil og ventede :o
Jeg sætter efterhånden stor pris på tidsbestilling.

I det nævnte tilfælde ville jeg blive stresset, enten jeg lå indenfor eller stod udenfor.

Indenfor ville klokkelyden sætte mig under pres. Tanken/min viden om, at flere udenfor bare ventede på, at jeg skulle levere – man hører næsten et heppekor – ville nedsætte min præstationsevne.

Udenfor ville det være et pres ikke at vide, hvornår man kunne komme til fadet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

He he X vi skal ikke stå og banke på døren imens du har en hyrdetime med Nikita?? go x go x go x kom så... hep hep hep

Selvom du har en aftale i Flensborg, vil hvalpene jo stadig stå udenfor og kime på, i håbet om det snart er deres tur ;)

Det er vist kun 1 time fuld gfe pigerne respekterer tidsbestillingerne på. Er i hvert fald blevet hevet med indenfor et par gange, hvor en anden havde en tidsbestilling :? måske fordi mændene er nogle drønnerter til at huske deres tid ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

He he X vi skal ikke stå og banke på døren imens du har en hyrdetime med Nikita?? go x go x go x kom så... hep hep hep

Selvom du har en aftale i Flensborg, vil hvalpene jo stadig stå udenfor og kime på, i håbet om det snart er deres tur ;)

Det er vist kun 1 time fuld gfe pigerne respekterer tidsbestillingerne på. Er i hvert fald blevet hevet med indenfor et par gange, hvor en anden havde en tidsbestilling :? måske fordi mændene er nogle drønnerter til at huske deres tid ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

He he X vi skal ikke stå og banke på døren imens du har en hyrdetime med Nikita?? go x go x go x kom så... hep hep hep
Der er sikkert en årsag til, at omverdenen først får orientering om mine små besøg på Vandtårnsvej, efter at de er afholdt ;).

Der er sikkert også en årsag til, at jeg i mine sidste anmeldelser taler tåget og uspecificeret om "Verdenshavet". Det kunne jo lige passe, at De germanske Riddere skiftede hestene ud med vandcykler for at kunne følge med i løjerne :lol::lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

:!: :!: Jeg forstår godt at der er kø ved Anja. - hun er helt fantastisk.

Hun står helt splitter nøgen, kun i høje sko og modtager. Ikke kun munden, men hovedet og hele kroppen smiler, og siger velkommen.

Én af dem der ventede var mindst 65 (hun omtalte ham som papa :shock:). han var nr. 2 der ventede efter mig. - Hvordan mon hun har det, her og der, efter 10-12 timer. - Helt sikkert mange euro i kassen :mrgreen:

Problemet for os dk´ere er sikkert, at vi ikke har samme frie forhold til prost. som i Tyskland. I f.eks. Berlin reklameres der ofte på bybusserne for Artemis http://www.fkk-artemis.de/ , hvilket er en virksomhed som alle andre, uden noget negativt i det.

Anja behandler proffesionelt en som den eneste ene :!: . Men tænk en oplevelse hos hende for 50 euro 375 kr. (hun fik dog 70.) jeg runder altid op i den prisklasse.

Jeg vil rigtig gerne besøge hende igen, meeen de betingelser er nok ikke mig :oops: - Nærmest som at sidde og vente hos tandlægen :?:!: :!:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Taler hun engelsk - mit tyske er desværre en katastrofe.

Man burde måske gå på aftenskole for at kunne klare sig hos pigerne i Tyskland men måske lidt svært at forklare derhjemme hvorfra den pludselige interesse for det tyske sprog kommer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Iflg annoncen er hun 28 år, hvilket desværre ikke helt holder. Jeg vil tippe hende til ca. 33-34.

Mere end et år senere er hun stadig 28. Så hun må jo være født på en skuddag så hun kun fylder år hvert 4. år? Så måske er hun reelt 4x28 år? :ugeek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Taler hun engelsk - mit tyske er desværre en katastrofe.

Man burde måske gå på aftenskole for at kunne klare sig hos pigerne i Tyskland men måske lidt svært at forklare derhjemme hvorfra den pludselige interesse for det tyske sprog kommer

Anja taler et dårligt tysk - typisk "polak-tysk", men hun ved hvad det drejer sig om ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

I skal nok finde ud af det ;) - Det værste er hvis du skal stå i kø sammen med et par andre :oops: - hun er der sikkert i næste uge. Hun siger selv, at hun har været i Flensborg i 3 år

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg besøgte hende for et par år siden,og der var ikke kø ude i gangen,måske har hun lært nye tricks?

For jeg oplevede hende ikke som noget særligt,det var et gennemsnitsknald og hun var ikke fræk nok efter min smag...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...