Hop til indhold
JohnBlow

Leder efter en "office girl"

Recommended Posts

Hej Eroguide Crowd

Er fornyeligt gradueret fra velorganiseret kliniker til mere freelance piger. Det giver et meget større udbud men også noget mere forvirring. Det er dog nok et godt valg, det er mere spændende

Når, men et stykke tid har jeg haft sådan en "office girl/sectretary" fantasi, men har haft svært ved at for den ført ud i livet. Der er ikke så mange som har "costume" eller lignende, og når jeg sms'er frem og tilbage er pigerne desværre ofte så dårlige til engelsk at .. well .. jeg ender med sex, men ikke rigtig med den introduktion jeg godt kunne tænke mig.

Kender I nogle flotte piger/kvinder derude som vil kunne give den som sekretær; høje hæle, sexet undertøj, mini-skirt, hvid skjorte, briller og håret sat op? Eller noget i den retning.

JohnBlow

Del dette indlæg

Link til indlæg
JohnBlow skrev, for 16 minutter siden:

Der er ikke så mange som har "costume" eller lignende, og når jeg sms'er frem og tilbage er pigerne desværre ofte så dårlige til engelsk at .. well .. jeg ender med sex, men ikke rigtig med den introduktion jeg godt kunne tænke mig.

Kender I nogle flotte piger/kvinder derude som vil kunne give den som sekretær; høje hæle, sexet undertøj, mini-skirt, hvid skjorte, briller og håret sat op? Eller noget i den retning.

JohnBlow

Hej og velkommen til :)

Kan ikke lige anbefale nogen der tilbyder det du søger, men mht. det dårlige engelske så kan du vel finde en dansk pige. Når sproget ikke lige spiller er det som sagt ikke altid nemt at få rigtig forventningsafstemt og de vigtige små detaljer går tit fløjten på den konto ;)

Men held og lykke i jagten på din frække sekretær...

DK fyr 34

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Calletti

Anna på Seductiongirls har "kostumer" på menuen. Har ikke prøvet, men hører gerne hvis nogen har mødt hende skruet ned i et stramt business outfit! :ph34r:

Redigeret af Calletti

Del dette indlæg

Link til indlæg
Calletti skrev, for 9 minutter siden:

Anna på Seductiongirls har "kostumer" på menuen. Har ikke prøvet, men hører gerne hvis nogen har mødt hende skruet ned i et stramt business outfit! :ph34r:

Mon ikke jeg, på et tidspunkt, ender hos et dansk hus bare for at være sikker på at få det som jeg gerne vil. Har dog opdaget at jeg har nemmere ved at sige hvad jeg gerne vil have når jeg ikke skal gøre det på dansk. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...