Hop til indhold
Monty

Bangkok massage i Randers

Recommended Posts

Jeg var på besøg hos Bangkok thai Massage i Adelgade Randers forleden, blev modtaget af en lille thai kvinde på vel omkring 35 år, fik en god gang massage, som faktisk var dejlig hård, så det var en helt fornøjelse, efter ca. 40 min. blev jeg bedt om at vende mig om, og der gik ikke så længe før hun strejfede lille Monty, som så også blev spurgt om han skulle have massage, jeg takkede OK, hun satte sig ved siden af og han blev taget sig kærlig af, jeg kælede for hendes bagdel på hendes shorts som hun havde på, hun spurgte om jeg ville se, og det sagde jeg ta tak til, så tog hun alt tøjet af, og det kunne lille Monty godt lide, så han blev rigtig stiv, hun må være blevet rigitg liderlig for lige pludselig så lagde hun sig oven på mig, og kørte Monty mellem hendes lår, og lige pludselig så var lille Monty altså kommet ind i varmen, og hun red mig til lille monty kom i en kaskade af sperm, det var en dejlig oplevelse, så det skal prøves igen en anden dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det gav jeg faktisk kun Kr. 600,- for og hvad pigen hed ved jeg faktisk ikke, jeg spurgte hende ikke hvad hendes navn var.

Og hvor det ligger i Randers det står i mit indlæg.

men godt det var det, og det skal selvfølgelig prøves igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...