Hop til indhold
Amatørv2

Paula Ilskov

Recommended Posts

Guest Lubovnik

Stedet er berygtet for falske billeder og dårlig service. Har ikke selv været der, men hvis du søger på Ilskov, vil du finde masser af dårlig omtale.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lubovnik skrev, for 3 minutter siden:

Stedet er berygtet for falske billeder og dårlig service. Har ikke selv været der, men hvis du søger på Ilskov, vil du finde masser af dårlig omtale.

Hmm ja okay, mon hun er værd og prøve dog? Hun skriver hun er ny og har læst tidligere anmeldelser på nogle andre men ved ikke :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

har ikke prøvet hende men opfordrer dig voldsomt til at holde dig væk derfra min oplevelse der var forfærdelig. De satser alt på at når du først er der er du ligeglad med om de er ægte eller ej du giver dem pengene og så er det lort efterfølgende. Jeg faldt for dette

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja okay, hvor længe siden er det? Mon man skulle tage en for holdet og se om forholdene har ændret sig, men er nok mere på vej til og lade vær efter det jeg har læst mig frem til..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...