Amatørv2 7 Skrevet 28. April, 2018 https://annoncelight.dk/showad/248485 Nogen der har prøvet hende her? Nogen oplevelser i vil dele, overvejer og kører en tur forbi men er det overhovedet det værd? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lubovnik Skrevet 28. April, 2018 Stedet er berygtet for falske billeder og dårlig service. Har ikke selv været der, men hvis du søger på Ilskov, vil du finde masser af dårlig omtale. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Amatørv2 7 Skrevet 28. April, 2018 Lubovnik skrev, for 3 minutter siden: Stedet er berygtet for falske billeder og dårlig service. Har ikke selv været der, men hvis du søger på Ilskov, vil du finde masser af dårlig omtale. Hmm ja okay, mon hun er værd og prøve dog? Hun skriver hun er ny og har læst tidligere anmeldelser på nogle andre men ved ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romeo 102 Skrevet 28. April, 2018 har ikke prøvet hende men opfordrer dig voldsomt til at holde dig væk derfra min oplevelse der var forfærdelig. De satser alt på at når du først er der er du ligeglad med om de er ægte eller ej du giver dem pengene og så er det lort efterfølgende. Jeg faldt for dette Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Amatørv2 7 Skrevet 28. April, 2018 Ja okay, hvor længe siden er det? Mon man skulle tage en for holdet og se om forholdene har ændret sig, men er nok mere på vej til og lade vær efter det jeg har læst mig frem til.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg