Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

Ja jeg har været forbi Vojens asia bodycare.

Jeg ville have haft en gang massage med sjov afslutning.

Men ankom til stedet, pænt og nydeligt ( lidt slidt) døren bliver åbnet af en sur Thai kvinde på 55+ og ikke for mig tiltrækkende. Bliver vist ind i rummet og jeg vælger kun at tage en gang massage. Massagen var slap og kedelig. Havde det indtryk at hun var alene på stedet.

Jeg kommer ikke igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft samme oplevelse 2 gange nu. Sidste gang gad hun ikke engang gi HJ.

Har aldrig set eller hørt nogen af de smukke og venlige piger, der omtales i deres annonce. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borge skrev, den ‎07‎-‎06‎-‎2018 at 13:16:

Jeg har haft samme oplevelse 2 gange nu. Sidste gang gad hun ikke engang gi HJ.

Har aldrig set eller hørt nogen af de smukke og venlige piger, der omtales i deres annonce. 

hejsa da jeg snart tager tilbage til mit hjem , på den sydlige halvkugle , New Zealand , efter en dejlig varm sommerferie ,

ville jeg lige have den sidste massage i DK . Kørte til Vojens ,  klokken var 1000 , ringede på og ud kom denne sure ældre Thai Kvinde ,

Der stod  åbent på døren , men gad knap nok at svare på mine spørgsmål om prisen  i henhold til tiden . Hendes Dansk,  plus Engelsk , rigtig dårligt.

Helt ærligt placer et skilt lukket for i dag , når man er i sådan et humør .Glæder mig til at komme hjem , til andre priser og bedre service , jeg er født

dansker , men må indrømme, den danske service generalt  er et glemt kapitel desværre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...