Curious Frank 0 Skrevet 9. Maj, 2012 Hej derude.. Nu vil jeg benytte anonymiteten på dette forum til at komme ud med et spørgsmål. Er det almindelig forventet at man ligger nøgen til Thai massage. Jeg tænker på de steder der ikke tilbyder ekstra service. Forstå mig ret, jeg vil meget gerne ligge helt nøgen, men har ikke gjort det da jeg ikke vil "støde" massøren. Den første gang jeg var til massage i DK blev der kun sagt noget i retning af. "ta' tøj a' " hvorefter massøren lukkede døren bag sig og kom tilbage lidt efter. Ikke noget om hvor lidt eller meget. Hvad er den almindelige kotyme? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldfinger 373 Skrevet 9. Maj, 2012 Generelt kan man vel sige, at de steder, der tilbyder/opfordrer til supplerende ydelser, næsten pr. automatik opfordrer til at smide alt, hvis ikke man selv har gjort det. Hos de steder, der kun tilbyder seriøs massage, er det generelt således, at her beholder man underbukserne på. Nogle af disse seriøse steder, får man ligefrem noget ekstra ”massagetøj” på ovenpå underbukserne og en evt. T-shirt. En enkelt gang, hvor jeg var til massage i Viby Centret, der jo kun tilbyder seriøs massage, blev jeg masseret af en særdeles flot pige med en indbydende kavalergang. Da jeg lagde mig op på briksen bad hun mig om at smide underbukserne og til min store forbavselse hjalp hun mig med at trække dem af. Okay tænkte jeg og banditten lurede en ekstra overraskelse, men den blev slemt skuffet – der var overhovedet ikke opfordring eller antydning til noget som helst andet end massage – og det var jo også det, som jeg var kommet efter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rambuk 559 Skrevet 12. Maj, 2012 Jeg smider altid det hele. Det værste der kan ske er vel at hun beder dig om at tage underjensen på igen. Var en gang på Skodsborg i Nordsjælland hvor jeg skulle have en Ungarsk krops peeling (eller hvad det nu hed). Blev modtaget af en ca. 20 årig smuk pige som bad mig om at tage alt tøjet af og skylle mig. Herefter røg jeg i et karbad med roser og champagne, hvor jeg godt kunne have brugt lidt mere skum i badet til at dække. Så op på briksen til diverse behandlinger, men intet erotisk. Det er lidt urimeligt man skal ligge der med alle sine fantasier og så smuk en pige uden at må vise det, men jeg klarede den med nød og næppe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 12. Maj, 2012 Jeg smider også altid det hele. Så er jeg på den "sikre" side. Nøgenhed er helt naturligt i den situation, og er det en oliemassage, er et ikke særlig praktisk at have underhejsere på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bn1958 2 Skrevet 15. Maj, 2012 Har fået Thai massage gennem flere år, og flere forskellige steder. Har været både steder, hvor det kun var seriøs massage og steder, hvor ydelser var mere blandede. Min erfaring er, at man roligt kan smide det sidste, lige inden man hopper på briksen. Så kan man hurtigt mærke om pigen lægger op til mere end den alm. massage. Generelt spørger de først, inden de tager fat i kalorius. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2239 Skrevet 15. Maj, 2012 Tag du bare det hele af. Det er behageligst. Jeg har erfaringer både fra "artige" steder og fra "uartige". På de artige dækker jeg mig med håndklædet, når jeg vender mig om på ryggen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg