B-A 2 Skrevet 28. April, 2018 Var till Angel Blue massage. www.angelbluemassage.dk Ringde och bokade tid kvällen före och bad att få Full service wellness massage plus bubbelbad. När jag kom dit blev jag mött av en lite äldre kvinna,kände inte igen henne från bilderna på hemsidan. Hon visade i mig på ett rum nära badkaret, men där fanns inget vatten i, så det blev inget. Väl inne så bad jag om B2B. Hon gjorde iordning sängen och jag tog av mig och lade mig på mage. Då kom hon in och sa att jag behövde 2 damer. Lät ju intressant, men priset blev det dubbla. Alltså 3000 dkr. Lät väldigt dyrt med tanke på vad jag läst om på andra salonger. Men men.. Ny på detta. Den andra kvinnan kom också in. Inte heller hon kände jag igen från hemsidan. De började att glida och massera på min rygg, samtidigt som de fnittrade och lekte rutschkana eller något. Pratade med varandra hela tiden. Rygg och ben massagen var annars rät ok. Sen var det dags att vända sig. Då blev det något helt annat. De hällde olja mest på pikken och smörjde runt, sen tog den andra av kvinnorna på en kondom och den andra gick ut. Så det var pang på utan att ens höra vad jag ville. Nej, dyrt och lite för rakt på, ingen salong jag kommer tillbaka till. Damerna var inte ens så vackra så jag har valt dom till detta jobb ändå, och när jag kom till salongen så var det inte ens tal om att jag skulle ha full service. Det tog de på sig själva, och betala dubbelt när de bara var 2 halva tiden. fy 2 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 441 Skrevet 18. Maj, 2023 Er den lukke ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1828 Skrevet 19. Maj, 2023 Stenbukken4700 skrev, for 8 timer siden: Er den lukke ??? @B-A, der skrev i april 2018, har ikke været logget in siden november 2019, så spændt på om du får svar fra ham? Kender du selv stedet og ved hvor det ligger henne?? Noget i mig siger Amager, er det rigtigt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
paabesoeg 114 Skrevet 19. Maj, 2023 https://angelbluemassage.wordpress.com/ Mener det er dette sted der er omtalt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karsteng 565 Skrevet 21. Maj, 2023 Jeg var en tur i Arkonagade for et stykke tid siden. Jeg så ingen at de skønne piger fra deres side... jeg blev tilbudt ris (aftensmad-tid) og så takket jeg pent nej, og ha en go' aften uden at ta habiten af... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg