Hop til indhold
Mr.Mr.

Pussy Galores.

Recommended Posts

Hej.

jeg tænker at besøge Pussy Galores.

men er lidt nervøs for diskretionen pga beliggenhed.

har kun set det på et kort (google Maps) ig det kan jo snyde lidt.

er det muligt at besøge huset uden at blive set, eller er det et befærdet sted? (-; 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Calletti
Mr.Mr. skrev, for 10 minutter siden:

Hej.

er det muligt at besøge huset uden at blive set, eller er det et befærdet sted? (-; 

På en 10'er skala hvor 10 er 100% diskret vil jeg give Pussygalores 6-7.

Det ligger i et baggårdshus. Der er lidt vej fra porten til baghuset hvor man godt kan støde på folk, da der og å er andre virksomheder i gården. Og så er der lejligheder lige overfor indgang. 

Til gengæld kommer man hurtigt i d og står i læ af mellemgangen imens man ringer på. 

Efter mørkets frembrud er det en 8 eller 9

Del dette indlæg

Link til indlæg
Calletti skrev, for 43 minutter siden:

På en 10'er skala hvor 10 er 100% diskret vil jeg give Pussygalores 6-7.

Det ligger i et baggårdshus. Der er lidt vej fra porten til baghuset hvor man godt kan støde på folk, da der og å er andre virksomheder i gården. Og så er der lejligheder lige overfor indgang. 

Til gengæld kommer man hurtigt i d og står i læ af mellemgangen imens man ringer på. 

Efter mørkets frembrud er det en 8 eller 9

De beskrevne forhold er korrekte. Jeg har nu aldrig følt mig utilpas ved at gå ind, navnlig grundet det gode vindfang foran dørklokken.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr.Mr. skrev, for 2 timer siden:

Hej.

For et par år siden - en hverdag ved 12-tiden - spadserede jeg ind i baggården med retning mod Pussygalores og Tiffany. Nogle meter foran døren sad et par unge gutter i arbejdstøj. Jeg studsede, men gik videre, nikkede til dem og gik ind i det lille forrum, hvor jeg ringede på. - Både telefonpigen og Tiffany var hurtigt fremme ved døren og lukkede mig ind. De havde observeret de to gutter i deres "dørkikkert", og de havde været nervøse på mine vegne. De vidste jo, jeg var på trapperne. 

Tidligere - for år tilbage har jeg nok selv været lidt nervøs for en sådan situation. - Denne gang var jeg ligeglad. - De kunne ikke hyle mig ud af den. - Telefonpigen Lene , Tiffany og jeg fik et fælles grin over dem. Da jeg senere forlod stedet - efter at have ordnet med Tiffany, hvad der skulle ordnes, var gutterne gået.

Redigeret af Pigeforskeren

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...