Hop til indhold
Guest Calletti

Andrea - Mon-Cherie

Recommended Posts

Guest Calletti

Jeg har nu godt nok tidligere besøgt Andrea da hun i sin tid startede på Sexyclub. Men min oplevelse fra dengang var, bestemt ikke ringe, men hun virkede sådan meget grøn, så jeg har ikke sådan været draget af gentagelsestrang. 

Det var så indtil for nyligt hvor jeg i min surfen efter en nydelig stund ofte dvæler lidt længe ved Andrea

Er der nogen der tør anbefale hende som en lidt mere afslappet og erfaren, ung, elskerinde? Tilbyder hun fx fransk til hende nu..... og kan hun lide det? 

Er klar over at der også skal være gensidig kemi, men et lille skub på vejen kunne være godt. Men mon ellers ikke hendes naturlige bryster får mig ud af starthullerne! 

Redigeret af Calletti

Del dette indlæg


Link til indlæg

De gange jeg har besøgt hende, har hun modtaget fransk. Det har ikke været noget problem. 

Den ene gang jeg besøgte hende, var hun ikke så meget for at kysse, da hun havde været forkølet. Fair nok. Næste gang jeg besøgte hende, ville hun godt kysse, men krævede 100 kr ekstra for det (oveni i de 1100 kr.) Ved ikke om det er standard på stedet? 

Bortset fra det, så synes jeg hun er en sød og fræk pige. Let at tale med. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti
Val Venis skrev, for 14 minutter siden:

De gange jeg har besøgt hende, har hun modtaget fransk. Det har ikke været noget problem. 

Den ene gang jeg besøgte hende, var hun ikke så meget for at kysse, da hun havde været forkølet. Fair nok. Næste gang jeg besøgte hende, ville hun godt kysse, men krævede 100 kr ekstra for det (oveni i de 1100 kr.) Ved ikke om det er standard på stedet? 

Bortset fra det, så synes jeg hun er en sød og fræk pige. Let at tale med. 

 

Tak tak! Jeg må forbi og se hvad man kan lokke hende til af uartigheder! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti
Val Venis skrev, den 28/4/2018 at 13:01:

De gange jeg har besøgt hende, har hun modtaget fransk. Det har ikke været noget problem. 

Den ene gang jeg besøgte hende, var hun ikke så meget for at kysse, da hun havde været forkølet. Fair nok. Næste gang jeg besøgte hende, ville hun godt kysse, men krævede 100 kr ekstra for det (oveni i de 1100 kr.) Ved ikke om det er standard på stedet? 

Bortset fra det, så synes jeg hun er en sød og fræk pige. Let at tale med. 

 

Tror jeg skylder en for det her tip.........hun er stadig lige til at spise. Nu var det jo meget længe siden jeg sidst havde besøgt hende, så jeg havde ikke de store forventninger til den der ekstra lille tand feeling der ligger i besøg hos en pige man kender godt. Men hold nu op - da vi først havde lavet businessdelen og pillet den sparsomme beklædning af Andrea fik jeg fuldstændig tunnelsyn på hende. Lidt til den buttede side, men slet ikke noget der kunne fjerne mit begejstrerede blik fra hende. Ikke at jeg specifikt er til store bryster.......men wow for et sexet sæt store ægte bryster! Og sikke et syn at tage hende med hende på ryggen og så ellers bare derudaf. Tak for tippet......næste gang må det være Andreas tur til at blive forkælet (same-same). Det kunne også være en tur for 2 herrer....hvis hun tilbyder dette.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti
Val Venis skrev, for 21 minutter siden:

Jeg synes hun er fræk. Kvinder må godt have former. :-) Skulle du betale ekstra for kys? Hvis du altså er til den slags.

Helt enig. Generelt er jeg bare henrykt over kvinder :-). Tager kun kys med piger jeg lader mig småforelske i..... og det tager mere end en cocktail :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AndreaMC
Calletti skrev, den 3/5/2018 at 09:12:

Tror jeg skylder en for det her tip.........hun er stadig lige til at spise. Nu var det jo meget længe siden jeg sidst havde besøgt hende, så jeg havde ikke de store forventninger til den der ekstra lille tand feeling der ligger i besøg hos en pige man kender godt. Men hold nu op - da vi først havde lavet businessdelen og pillet den sparsomme beklædning af Andrea fik jeg fuldstændig tunnelsyn på hende. Lidt til den buttede side, men slet ikke noget der kunne fjerne mit begejstrerede blik fra hende. Ikke at jeg specifikt er til store bryster.......men wow for et sexet sæt store ægte bryster! Og sikke et syn at tage hende med hende på ryggen og så ellers bare derudaf. Tak for tippet......næste gang må det være Andreas tur til at blive forkælet (same-same). Det kunne også være en tur for 2 herrer....hvis hun tilbyder dette.

Iiiih tak for den dejlige kommentar! Jeg kysser ALTID med mine gæster HVIS mundhygiejnen er god. Det kan være at Val Venis har glemt det, men jeg melder udtrykkeligt ud hver gang, for alle mine gæster, at jeg altid kysser MED forbehold (god mundhygiejne) :P. Hvis man derimod, udover almindelige kys (uden tunge) vil have en dyb snaver med massere af tunge, SÅ er det for 100kr ekstra oven i den ydelse man nu kunne tænke sig, da jeg er totalt vanilla og tilbyder kun bløde former. Lad mig bare sige det som det er, det er et business move fra min side af, for at sætte mere gang i butikken, da jeg ikke tilbyder ydelser som fx anal eller dominans, så lidt business mindet må man godt være ;):D Det har fungeret rigtig fint for mig og mine tungekys glade gæster, da jeg elsker at kysse og specielt med dem der kysser godt! :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svar. Jeg er god til tandbørstning, mundskyl og brug af tandtråd, så mundhygiejnen skulle være ok hos mig. ;-)

Kunne være jeg skulle kigge forbi dig igen en dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AndreaMC skrev, for 20 timer siden:

Iiiih tak for den dejlige kommentar! Jeg kysser ALTID med mine gæster HVIS mundhygiejnen er god. Det kan være at Val Venis har glemt det, men jeg melder udtrykkeligt ud hver gang, for alle mine gæster, at jeg altid kysser MED forbehold (god mundhygiejne) :P. Hvis man derimod, udover almindelige kys (uden tunge) vil have en dyb snaver med massere af tunge, SÅ er det for 100kr ekstra oven i den ydelse man nu kunne tænke sig, da jeg er totalt vanilla og tilbyder kun bløde former. Lad mig bare sige det som det er, det er et business move fra min side af, for at sætte mere gang i butikken, da jeg ikke tilbyder ydelser som fx anal eller dominans, så lidt business mindet må man godt være ;):D Det har fungeret rigtig fint for mig og mine tungekys glade gæster, da jeg elsker at kysse og specielt med dem der kysser godt! :P

Det lyder dejligt med en snaver, betaler gerne hvad det koster, da det tænder mig meget :-) Kan man tillade sig at spørge om du er ryger? da kraftig røg lugt fra munden godt kan være en turn off i den forbindelse. Jeg overvejer at besøge dig i aften, da jeg allerede har fantasier om dine bryster, bagdel og din tunge, udfra de malende beskrivelser jeg har læst her... :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti
Tonny&Roger skrev, for 24 minutter siden:

Det lyder dejligt med en snaver, betaler gerne hvad det koster, da det tænder mig meget :-) Kan man tillade sig at spørge om du er ryger? da kraftig røg lugt fra munden godt kan være en turn off i den forbindelse. Jeg overvejer at besøge dig i aften, da jeg allerede har fantasier om dine bryster, bagdel og din tunge, udfra de malende beskrivelser jeg har læst her... :-)

 

Go for it TR..... havde ikke decideret dybe kys (denne gang), men Andrea duftede generelt som en fin lille forårs-maguerit! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AndreaMC
Tonny&Roger skrev, den 5/5/2018 at 11:27:

Det lyder dejligt med en snaver, betaler gerne hvad det koster, da det tænder mig meget :-) Kan man tillade sig at spørge om du er ryger? da kraftig røg lugt fra munden godt kan være en turn off i den forbindelse. Jeg overvejer at besøge dig i aften, da jeg allerede har fantasier om dine bryster, bagdel og din tunge, udfra de malende beskrivelser jeg har læst her... :-)

 

Haha! Ja, kan godt forestille mig at det er et turn-off, generelt dårlig lugt fra munden er et turn-off, hvorfor jeg lægger så meget vægt på, at det KUN er med forbehold :D Så du kan roligt stole på at jeg selv holder min hygiejne up to date :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...