Hop til indhold
Cogb

Bjæverskov Thai massage

Recommended Posts

Så kommer min første anmeldelse..... 27/4 2018

Havde i lang tid gået med en skulder der lavede lidt ballade, og tænkte at en gang massage ville hjælpe. Sendte en SMS  om jeg kunne komme... Der gik et par dage så fik jeg svar at der var åbent og jeg bare kunne komme forbi.

Så det gjorde jeg... 

Stedet er lidt svært at finde, måtte spørge en mand der var på stedet hvor der var massage. Han sagde at de lige var igang med at spise (kl. 10) Men kort tid efter kom en 35-40 årig kvinde og tog mig med ind. Op af trappen, og ind på værelset. Fik besked på at tage tøjet af og lægge mig på sengen... Jeg smed det hele, i håb om at der måske kunne ske mere end massage..

Hende der masserede mig er gift med indehaveren af stedet, og giver en i mine øjne en alt for soft massage.. og efter kort tid tænker jeg at dette er spild af penge. Men nu dagen efter har jeg det såå godt med min skulder at jeg faktisk overvejer et besøg mere.

Der er vist en mere der masserer, og gør det lidt hårder, thai massage, uden olie. 

Der er ikke noget seksuelt i deres massage, og de tilbyder intet udover massagen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...