Hop til indhold
Guest Calletti

Anna - Pussygalores

Recommended Posts

Guest Calletti

Anna er en køn lille petit pige. En af de piger hvor jeg uværligt kommer i tanker om aldersforskellen og næsten tager mig selv i at lægge et forsigtigt bånd på mig selv..... men det gør Anna så heldigvis ikke :-). Jeg fik en visuel og verbal opfordring og så var det ellers svært nok at se nogenlunde cool ud under foretagendet som efter et hæsblæsende frækt bj foregik dybt ombord i diverse stillinger. Det skal opleves igen! 

Køn og sød pige, hot sex, godt bj og læææækkker slank krop med fine ægte bryster. 

Jeg vil tilbage igen! 

http://www.pussygalores.dk - og så må man selv se efter Anna

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun ser rigtig sød ud, men lidt off-topic: deres hjemmeside er den dårligste til at præsentere pigerne......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Calletti skrev, 1 time siden:

Anna er en køn lille petit pige. En af de piger hvor jeg uværligt kommer i tanker om aldersforskellen og næsten tager mig selv i at lægge et forsigtigt bånd på mig selv..... men det gør Anna så heldigvis ikke :-). Jeg fik en visuel og verbal opfordring og så var det ellers svært nok at se nogenlunde cool ud under foretagendet som efter et hæsblæsende frækt bj foregik dybt ombord i diverse stillinger. Det skal opleves igen! 

Køn og sød pige, hot sex, godt bj og læææækkker slank krop med fine ægte bryster. 

Jeg vil tilbage igen! 

http://www.pussygalores.dk - og så må man selv se efter Anna

Jamen det var da godt, at du kunne frigøre dig for de bånd, du var nærved at lægge på dig selv - med sådan en lille, ung, lækker sag mellem hænderne! - 

Og hendes dybeste ønske er bestemt, at du opsøger hende igen, og gør alt det med hende, som du desværre ikke kan modstå.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Arne Nougatgren

Har også besøgt Anna for en måneds tid siden, meget smuk pige, som virkelig gav den gas, lækker ridetur hun gav mig.

Kan kun sige positivt om hende, så håber jeg snart får lejlighed til at besøge hende igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...