Hop til indhold
Guest Calletti

Jasmin - Seductiongirls

Recommended Posts

Guest Calletti

Kære venner, 

Har et par gange haft fornøjelsen af Jasmin, både på Seductiongirls samt på Pussygalores hvor hun tidligere holdt til. 

Jasmin er en køn pige - vel nok midt i 30'erne, men det bliver et gæt. Hun er meget åben og imødekommende og nærmest suger en ind i diverse aktiviteter straks hun kommer ind ad døren. 

Selve akten vil jeg beskrive som vild. Jeg synes det er helt forskelligt hvordan man agerer i sexen alt efter pigens personlighed og temperament - når jeg møder Jasmin kan jeg umuligt lade være med at gi den fuld gas gas.... måske også fordi hun selv ligger op til det med dyb fransk og diverse stillinger hvor man virkelig kan komme til faddet. I love it! 

Skal der være noget der godt kan gå mig til at smile lidt mindre er det at hun skriver ægte bryster. Hvilket ikke er helt korrekt. Men liiige med Jasmin overtager sexen fuldstændig opmærksomheden, så mon ikke vejen går forbi hende igen næste gang lysten til dyb fransk til mig og hende og rå sex lokker :-)

http://www.seductiongirls.dk/pigerne/jasmin/

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...