Hop til indhold
Asger87

Aviaija Morningstar

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/245685

De dyreste 10 min i mit liv. 

Dansk trans, slank osv. Lyder jo fristende. Jeg hopper på. 

Det er hende på billederne. Vi aftalte 1 time for 1200. Det tog 10 min. 

Fint blow, ca. 5 min.  Hun lovede mig også er rimjob og der må man give hende, at det gav hun til UG.

Men da jeg så skulle til at knalde hende, så skulle man åbenbart selv have kondom med. Havde hun lige glemt at fortælle.

så kom jeg hende i munden og det var det. Vi havde desuden aftalt jeg måtte spytte på hende  det måtte jeg ikke  

så kommer næppe igen. Desuden er hun lige 10 kg tungere og håret er en paryk. Øv

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

på billederne ligner det rimelig meget en paryk hehe.

Har læst alt for mange dårlige oplevelser men transer hvilket er grunden til at jeg aldrig har haft modet til at prøve at besøge en. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Asger87 skrev, for 5 timer siden:

Men da jeg så skulle til at knalde hende, så skulle man åbenbart selv have kondom med. Havde hun lige glemt at fortælle.

WTF ??? :huh::huh:

Enten en dårlig undskyldning eller total dårligt tegn på organisering. Er brysterne rigtige eller er de fake som håret? Man kan ikke se noget på billederne...

Øv og op på hesten igen og videre til den næste.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BadGuy
Asger87 skrev, for 5 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/245685

De dyreste 10 min i mit liv. 

Dansk trans, slank osv. Lyder jo fristende. Jeg hopper på. 

Det er hende på billederne. Vi aftalte 1 time for 1200. Det tog 10 min. 

Fint blow, ca. 5 min.  Hun lovede mig også er rimjob og der må man give hende, at det gav hun til UG.

Men da jeg så skulle til at knalde hende, så skulle man åbenbart selv have kondom med. Havde hun lige glemt at fortælle.

så kom jeg hende i munden og det var det. Vi havde desuden aftalt jeg måtte spytte på hende  det måtte jeg ikke  

så kommer næppe igen. Desuden er hun lige 10 kg tungere og håret er en paryk. Øv

 

Jeg ved hvem han/hun er, personen huserer ogdså på boyfriend.dk og grunden til at hun ikke har kondomer er at hun simpelthen ikke bruger kondomer, da hun tænder på at få sperm op i sig, jeg spurgte hende direkte pr mail om hun var hiv siden hun var ligeglad med gummi og det svarede hun ikke på, så jeg holder mig langt væk fra sådan en som hende...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RealLifeTvBarbie

Hej Asger. Sandheden er, at du var usoigneret og aggressiv med mig.. Det lyder som om du burde være taget på en klinik istedet. Hos mig forsøger jeg altid at gøre oplevelsen mere personlig og går op i at være tilstedeværende.. Jeg "arbejder" KUN når jeg er liderlig og kan give en autentisk oplevelse..! Jeg har i øvrigt heller ikke hiv.. Jeg er på noget der hedder prep, der gør at jeg ikke kan smittes.. Jeg ELSKER disse møder, gør mig ALTID umage og derfor gør det mig trist, at se den her slags shaming grundet dit eget sårede ego.. 

 

Redigeret af RealLifeTvBarbie
Fik trykket "post" for tidligt!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tyrion
RealLifeTvBarbie skrev, for 6 timer siden:

Hej Asger. Sandheden er, at du var usoigneret og aggressiv med mig.. Det lyder som om du burde være taget på en klinik istedet. Hos mig forsøger jeg altid at gøre oplevelsen mere personlig og går op i at være tilstedeværende.. Jeg "arbejder" KUN når jeg er liderlig og kan give en autentisk oplevelse..! Jeg har i øvrigt heller ikke hiv.. Jeg er på noget der hedder prep, der gør at jeg ikke kan smittes.. Jeg ELSKER disse møder, gør mig ALTID umage og derfor gør det mig trist, at se den her slags shaming grundet dit eget sårede ego.. 

 

Det er da fint at du giver svar på tiltale, selvom du dog ikke forholder helt konkret til trådststarters anmeldelse. 

Men tråden er fra april 2018, så at tage den op nu er vel lidt for sent. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...