Hop til indhold

Recommended Posts

Kære Eroguider

Jeg har lige besøgt Mia Star i Holme ved Aarhus. Jeg havde herinde efterlyst et diskret sted og fik anbefalet Mia.

https://annoncelight.dk/showad/249005

Jeg synes stedet var meget diskret, et parcelhus i et eksklusivt kvarter og der gik max 1 minut og døren blev åbnet.... og sikke et syn. Nu skal det siges at jeg er 45 år gammel, så det at se en så lækker, ung og smuk kvinde gjorde mig helt forpustet.

Det kunne godt være pigen på billederne, men jeg er ikke helt sikker. Jeg er dog sikker på at jeg kommer igen. Mia er lækker, slank, blond, med de skønneste strittende ungpige bryster, den lækreste røv og smukke blå øjne som lyser rummet op når hun smiler. Hun er naturlig og sprudlende. Hun kan både grine og være rigtig fræk.

Blev forelsket i hende med det samme. I alt den glade energi, den lækre krop, hele hendes væsen og så den total frække attitude hun rullede ud da vi gik igang.

Jeg fik 45 minutter for 1000 kr. Blowjob helt i bund og lidt gagging og så sex foran et stort spejl. Gør det gerne igen... og igen... og... :-)

Go weekend og tak for alle jeres fine anmeldelser.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...