Hop til indhold
Jesper Sørensen

Diskret adgang til skøn kvinde på Aarhuskanten?

Recommended Posts

Først en STOR tak til alle jer glædespiger, der bringer så megt glæde i verdenen. 

Kære Eroguider

Er der nogen, der kan hjælpe mig med et bud på hvor jeg går hen hvis jeg gerne vil ankomme diskret til en glædespige på Aarhuskanten (ikke outcall)

Jeg har prøvet privat/diskret og var bestemt ikke vild med at løbe ind i underboen, der tydeligvis vidste hvad der foregik ovenpå. Kunne ikke lade være med at frygte det samme skulle ske efter endt leg og det ødelagde det lidt for mig.

Jeg er heller ikke så vild med at stå udenfor en klinik og vente på døren bliver åbnet. Vil helst ikke genkendes kva mit arbejde.

Der må være andre, der har det som mig, hvor går I hen? hvordan gebærder I jer?

Må hellere sige at jeg har en bred smag, alt fra ung petit kvinde til moden dame med store frodige bryster. Selve sexen jeg søger er blowjob (med eller uden kondom) og samleje (med kondom) i forskellige stillinger.

Håber nogen har tid til at give lidt feedback.

På forhånd tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Jesper, 

Tag et kig på min seneste anmeldelse. Det er OK diskret. Jeg er som du, ikke glad for at blive set.

Hun forstår så fint engelsk at hun vil forstå, hvis du vil have hende til at stå klar ved døren :), Det gør jeg selv næste gang..
Evt, kan du sende en pm, så skal du få adressen, og så kan du tjekke det ud på google street view

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...