Hop til indhold
messi61

Træt af denne kvinde

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/244918

Havde glædet mig til at møde denne dejlige pige, men ak ak ak hvem åbner døren... Den allestedsnærværende Tina. Ved ikke hvor mange falske profiler og billeder hun snart har brugt, men fandme irriterende. 

Havde en mistanke om fake billeder, men fik så sendt et andet billede af hende... godt nok fra en anden telefon... Og så var det også snyd. 

Ak ja... PLAN B IGEN... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
messi61 skrev, for 16 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/244918

Havde glædet mig til at møde denne dejlige pige, men ak ak ak hvem åbner døren... Den allestedsnærværende Tina. Ved ikke hvor mange falske profiler og billeder hun snart har brugt, men fandme irriterende. 

Havde en mistanke om fake billeder, men fik så sendt et andet billede af hende... godt nok fra en anden telefon... Og så var det også snyd. 

Ak ja... PLAN B IGEN... 

Øv hvor træls. Håber du så får revanche i mødet med din plan B ;)

Sikkert dumt spørgsmål....men hvem er Tina? Synes ikke jeg har stødt på nogen skriv om hende herinde....

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 2 timer siden:

Øv hvor træls. Håber du så får revanche i mødet med din plan B ;)

Sikkert dumt spørgsmål....men hvem er Tina? Synes ikke jeg har stødt på nogen skriv om hende herinde....

Tina er hende der også er på gaden... Plan B er også overstået med begrænset succes. Det er nogle dage siden, og da jeg næste dag ville skrive om hende for at advare så hurtigt som muligt, havde hun fjernet annoncen. Nok fordi hun skulle finde en anden adresse da jeg gav hende en skideballe i døren for de falske billeder. Nu er annoncen så på igen, men sikkert med en ny adresse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 40 minutter siden:

Hvem blev så plan B?

Det blev Melinda... Ligesom sidst. Men denne gang var hun slet ikke nærværende, og temmelig kedelig. Hun virkede meget træt. Og den anden pige kom ind på værelset midt i det hele... Sikke en lortedag

Nå.. men jeg får da sorteret ud i klientellet og har da også noget nyt i kiggerten til næste gang:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
messi61 skrev, for 3 timer siden:

Tina er hende der også er på gaden... Plan B er også overstået med begrænset succes. Det er nogle dage siden, og da jeg næste dag ville skrive om hende for at advare så hurtigt som muligt, havde hun fjernet annoncen. Nok fordi hun skulle finde en anden adresse da jeg gav hende en skideballe i døren for de falske billeder. Nu er annoncen så på igen, men sikkert med en ny adresse. 

Tak for uddybningen :)

Øv at plan B heller ikke sad lige i skabet. Men så må du tage revanche næste gang...

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

DK fyr 34 skrev, for 2 minutter siden:

Tak for uddybningen :)

Øv at plan B heller ikke sad lige i skabet. Men så må du tage revanche næste gang...

Håber jeg på. Sidder lige og kigger.... MUMS der er kommet nogle lækre damer på Fyn her de sidste par dage. Det bliver en dyr uge... :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Yeps der er eddermaneme nogle hotte modeller for tiden syntes jeg. Nogle af dem er så hotte at man næsten får præstationsangst. Så heller en lille tyksak hvor man bare kan give den gas.

Del dette indlæg


Link til indlæg
messi61 skrev, for 3 timer siden:

 

Håber jeg på. Sidder lige og kigger.... MUMS der er kommet nogle lækre damer på Fyn her de sidste par dage. Det bliver en dyr uge... :D

Og de fleste af de profiler er sikkert Tinas :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...