Hop til indhold
Guest Knajten

Fransk i 30 minutter

Recommended Posts

Guest Knajten

Jeg skal snart afsted igen og besøge legelysten i Århus hvor jeg

flere gange har fået nuru massage og det er et Must do igen for mig

men jeg vil lige berette at jeg, engang brokkede mig over at fransk var så kort tid :D

Hvortil Susanne svarede at hun gerne tilbød 30 minutters Fransk hvor hun garanterede

at jeg ikke fik udløsning før til sidst, så det har jeg flere gange fået, og det er altså

lækkert at ha sådan en dejlig pige til at betjene mini knajten i 30 minutter, og som

den kvinde kan den slags, hun ved lige nøjagtig hvordan man går til grænsen og tilsidst

er man så hooked at udløsningen er en release uden lige..

Men prøv det selv engang, hun er i århus 2 dage hver måned og det kan du

se i hendes kalender på hjemmesidem www.legelysten.dk

Måkse er det fordi jeg selv er oppe i alderen at jeg synes Susanne er en lækker

steg, men jeg har besøgt hende i mange år og fortsætter trofast når jeg har råd.. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

- jeg regner bestemt også med at skal besøge legelysten til "nuru" engang -

Hvis det er langtids-fransk der søges, kan jeg anbefale Tanja www.massage.side6.dk/tanja1

Hun mestre også det langtids-franske. Hun ved lige nøjagtig hvad hun skal gøre for at få en helt op. Hun giver fantastisk deepthroat - så tager hun en pause med nussen og massage, og så begynder hun at lege frækt igen

Når hun så synes at det skal være, bliver hun bare ved til enden. - bagefter ligger vi og snakker om oplevelsen, det er ikke bare "ud af døren"

Normalt er jeg ikke til udenlandske piger. Tanja kommer fra Letland, har et fantastisk humør, er måske lidt fjollet, men på en fræk måde - taler ok dansk, bor og arbejder i sin egen lejlighed i Brønderslev, så for mig ok.

- Andre der har besøgt Tanja? -

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Knajten

Det lyder jo dejligt - mon sådan en omgang kommer ind under maj-tilbuddet om 30 min for 800 kr. ?

a tvivler :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lyder jo dejligt - mon sådan en omgang kommer ind under maj-tilbuddet om 30 min for 800 kr. ?

Det er min oplevelse, men prøv selv. - jeg betalte 800!!, og blev lidt overrasket over at det var "megaf....."

Hun er en moden pige, men billederne er gode nok, måske et par tattoveringer mere. Det er første gang jeg har prøvet piecering-fransk, og det bliver det ikke dårligere af ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Knajten

Hvis det er Nuru koster det 1500, sommetider har hun tilbud til 1300

ellers en tusse. og det er alle pengene værd

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...