Hop til indhold

Odense sø

Featured Replies

Skrevet
most wanted skrev, for 22 timer siden:

Hey

ville høre om der er nogen der har været på besøg her

https://annoncelight.dk/showad/249066

og kan fortælle lidt om det. Passer billeder, er hun er værd at besøge

Jeg følger lige med her... 

Skrevet

Jeg besøgte hende sidst hun var i Odense. Pænt ansigt og krop efter hendes aldre. Hun tunge kysser gerne og sex er på hus mor niveau. Så hvis du forventer en fast krop og en vild kvinde så er det ikke hende du skal besøge.

Skrevet
  • Author
new skrev, for 24 minutter siden:

Jeg besøgte hende sidst hun var i Odense. Pænt ansigt og krop efter hendes aldre. Hun tunge kysser gerne og sex er på hus mor niveau. Så hvis du forventer en fast krop og en vild kvinde så er det ikke hende du skal besøge.

Det var om billeder osv levede op til det der er vist og skrevet

husmor sex med tungekys er fint

Skrevet

ja, billederne passer fint, teksten  " dampende hed intens sex" nåede det aldrig at blive ved mit besøg ;)

• 3 weeks later...
Skrevet

I annoncen står der "jeg taler engelsk"..  Skal det forstås som at hun ikke taler dansk?

Nogen der ved, om hun træffes andre steder end Odense?

Skrevet
Mikkel K skrev, for 9 timer siden:

I annoncen står der "jeg taler engelsk"..  Skal det forstås som at hun ikke taler dansk?

Nogen der ved, om hun træffes andre steder end Odense?

Nej hun taler ikke dansk men engelsk som hun også skriver

hun nævnte at hun ville prøve at tage til Kolding da mange ikke forstod at hun kun var til Scandinaviske fyre og at de bookede og alligevel bare blev afvist ved døren... men ved ikke hvonår hun tog afsted

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.