Hop til indhold

Recommended Posts

Så har jeg snakket med Kirie - hun vil op på ca 30 for at komme til DK - vi er ca 10 så umiddelbart ser det svært ud .

måsele det er nemmere at finde en i dk med de samme fordele - store bryster og gb - nogen forslag 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Boobsandgb skrev, for 7 timer siden:

Så har jeg snakket med Kirie - hun vil op på ca 30 for at komme til DK - vi er ca 10 så umiddelbart ser det svært ud .

måsele det er nemmere at finde en i dk med de samme fordele - store bryster og gb - nogen forslag 

 

Godt initiativ måske nogle danske piger vil være med til GB.  

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Boobsandgb skrev, den 1/5/2018 at 18:18:

Så har jeg snakket med Kirie - hun vil op på ca 30 for at komme til DK - vi er ca 10 så umiddelbart ser det svært ud .

måsele det er nemmere at finde en i dk med de samme fordele - store bryster og gb - nogen forslag 

Hej lige nu er vi 21 stk. der er med på det  så 10 -15 stykke mere så er vi klar 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke for at være lyse slukker.

Men hvem står med aben og udgiften, hvis han stiller med sommerhus, og hun kommer i forventning om at de stiller op, alle dem som skriver at de gør i denne tråd, og der optimistisk betragtet dukker mellem 5 og 10 mænd op på dagen, af alle dem som skrev i denne tråd at de kommer.

Mit råd er, arranger aldrig noget af denne karakter, uden en eller anden form for forpligtende tilmelding og betaling.

Og stol ikke på at disse interesserede mænd kommer, du kan stå med en meget kedelig overraskelse på dagen, og en nok noget vred kvinde der tog turen herover, i forventning om et fremmøde på 30 mænd.

Der er tråde med skuffede danske piger, hvor det ikke holdt en meter det de blevet lovet, og hvor folk ikke mødte op på dagen.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror nu ikke, at jeg på noget tidspunkt har hørt om GB i den størrelse, her i Jylland, som hun ønsker. Måske på 15 maks 20 mand

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aflyst - hun VIL have garanti for deltagere og det kan jeg selvsagt ikke give hende , skal jeg være ærlig lød hun sgu skæv/ fuld da jeg talte med hende .

vi må på hesten igen og se om vi ikke kan finde en lign type - Big boobs and kinky as fuck - sorry brødre

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg er klart med også, men tvivler på hun kører til dk for mindre end 20-30 mænd 

hun er lækker det må jeg medgive, så godt initiativ hvis det lykkes..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...